[Ankara - MT]

Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
::zencii:: Seni pis zenci, akşama anlatırım ben sana... ::repci::

Motorundan mı gelcen ??

moturu cmtesi alacaktım ama yağışlı olacak gibi görünüyor ilk günden yağmur veya kar değsin istemiyorum :bounce:

akşama yokum ben hakancığımı yalnız bırakamam. bacağını deldirdi krem sürüp masaj yapacam..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
moturu cmtesi alacaktım ama yağışlı olacak gibi görünüyor ilk günden yağmur veya kar değsin istemiyorum :bounce:

akşama yokum ben hakancığımı yalnız bırakamam. bacağını deldirdi krem sürüp masaj yapacam..

Gelin sefa'da kremleşelim olum yaaa... !

Geçmiş olsun de Hakanıma :salut:
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Plaka işi üçüncü güne sarktı bir türlü ilerlemiyor. Bizim mahalle etimesguta bağlanmış merkez emniyette evraklar takıldı şimdi etimesguta yönlendirdik ama gene yarına sarktı. Bunlar hep dış mihrakların oyunu hafta sonuna yetişmezse araya kar kış girer yaza kadar motoru alamayız :salut:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Fati abinin köpeğide ne hale gelmiş yavrucak...

Polatodan alıntıdı..

[YT]lWYyZ7_Ssu8[/YT]
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Al motorunu hemen satalım. sana bir KLR 650 alalım sen de biz de mesut olalım.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
He valla ben hiç düşünemiyorum böyle, az biraz yol/model gösterin bağa :)

Sen susacaksın!!
saksı değil burdaki adamlar!!
senin yerine biz beğenir biz don biçeriz sağa!!:pl:
Az ahıllı ol adamın ahlını alırız oğa ğöre!!

Klr650 denildiyse biad edeceksin!
hadi belki olsun olsun duke199'dan 200 olabilir...
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
140
abı merhaba nasılsın ? sanırım chooper'ı satıp fz6 ye gecmıssın :D vw'bora ıle gorusuyormusunuz ?[/QUOTE' Alıntı:
Yurt dışında olduğumdan bora ile görüşemiyoruz. Sanırım bora motor işlerini bıraktı.. fz6 ya geçtim memnunum.

---------- Post added at 18:01 ---------- Previous post was at 17:58 ----------

Nerelerdesin? Bu sefer uzun sürdü ayrılık gel artık özlettin kendini.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------



::evil:: sen bi an önce motorunu al motorsuzluk yaramadı sana

Selam Wozy (ozan) Ankara dayım kısa bir süreliğine .... Ama yetişemedim sanırım motor sezonu kapanmış(ybr ve cbr ler hariç)..
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Yurt dışında olduğumdan bora ile görüşemiyoruz. Sanırım bora motor işlerini bıraktı.. fz6 ya geçtim memnunum.

---------- Post added at 18:01 ---------- Previous post was at 17:58 ----------



Selam Wozy (ozan) Ankara dayım kısa bir süreliğine .... Ama yetişemedim sanırım motor sezonu kapanmış(ybr ve cbr ler hariç)..

şadan abi en son benı aramıstı eren bı benım motora bakarmısın dıye sonrada hıc haber alamadım demek yurt dısına gıttı. bende fazer aldım ama sogukdan bınmek nasıp olmuyorkı :D
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
140
Herkese iyi günler. Çok sevmeme rağmen ilgilenemediğim fazerimi satmayı düşünüyorum. Uygun fiyata vereceğim. Çevrenizde potansiyel alıcılar varsa, haber verirseniz sevinirim.
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Herkese merhaba,

Bir suredir forumdayim, tek tuk bir seyler yaziyordum ama Ankara grubuna yazmamistim.

Madem Angara'liyim madem motorcuyum neden Ankara grubuna yazmiyorum diye dusunerek bir merhaba diyeyim dedim :)

Ezel ben, malesef yakinda 32 oluyorum, 2011 Honda cbr 600f kullaniyorum. Yolda karsilasirsak en azindan bir kornayi esirgemeyelim birbirimizden :)

Herkese keyifli ve saglikli surusler...

Ve evet bu hafta sonu "-4°" de suren bendim :)
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
bende hafta sonu donan bir tek ben varım sanıyordum :) merhaba bende 32 olmak üzereyim :)

:) Merhaba. Epey bir dolastim aslinda, ilginc denk gelmedik. Bi tek kurye arkadaslar ve ben varim saniyordum. Biz eski toprak mi sayiliyoruz artik, sayilmiyoruz henüz degil mi, sayilmiyoruzdur insallah... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst