- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
Ooovvvv, eski 3color'lara bayılmıyordum ama yenileri tam bir kepazelik abidesi, o ney lan! :farao: Dostum ihtiyaç ve geresinimlerini az çok biliyorum, 250cc aldığına çok memnun olacaksın. Ben yine de Hyo X5 alırdım senin yerinde olsam. Ama sen CBR al derim :cat:
Askerliğini yapmayanlar belli oluyor
(Hiç sevmem bu muhabbetleri). Acil Müdahale Mangası :wiinkk:
Aman da kimler gelmiş,,, kimler gelmiş, Naabıyon sen...
Sen yaşıyon mu kaçak?
Askerliğini yapmayanlar belli oluyor
kardeşim sattınmı tivstrıı? bu yeni cbr çok bi tatlı geldi yaaa bi testmest etsekk
Aman da kimler gelmiş,,, kimler gelmiş, Naabıyon sen...
Sen yaşıyon mu kaçak?
