[Ankara - MT]

Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Buğra motorunu 2. elde rahat satmak için değil binmek için al derim :wiinkk:

Ula şu yazılanları yabancı biri görse sanki ben al sat yapıyorum millet yıllarca biniyor sanar :) Sen değilmiydin la satılmıyo diyen ? Ben bi 30bin de onunla yaparım da bütçe dayanmazsa yarı yolda satamayız da demek istedim. Ben satışta üçe beşe bakmıyorum ilk gelene vermek istiyorum (motoru). Şimdi gene taşa tutacaklar var ama ben er6 sahibi olsam fazer sahibine ne güzel motoru var ne güzel ses çıkarıyo diye bakarım gibi geliyor.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
bu normal olan zaten:)

İlginiz için tşk ederim ama benim kafamda ki motosiklet netleşti (evet malum motosiklet). Benim büyük motor hevesimden çok büyük gezi hevesim kabardı. Uzun zamandır kafamda olan "karadenizin sadece fotoğraflarda gördüğüm mükemmel yollarından gürcistana kadar gitme" hayalimi gerçekleştireceğim. Gidişim planlı ama dönüşüm plansız olsun istiyorum. Umarım bu yaz kendime bir fırsat yaratırım ve çadırımı motosikletime yüklerim.
Not: En son pehlivanla eskişehire gittiğimden beri doğru düzgün motora binemedim ya acaip bir gerginlik var üstümde. İşteyken bile çılgın bediş gibi hayallere dalmışken buluyorum kendimi. Yeşile boyanmış dağların tepelerin arasında sürüyorum ve maviye kavuşuyorum. Noluyo bana yaa..
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
İlginiz için tşk ederim ama benim kafamda ki motosiklet netleşti (evet malum motosiklet). Benim büyük motor hevesimden çok büyük gezi hevesim kabardı. Uzun zamandır kafamda olan "karadenizin sadece fotoğraflarda gördüğüm mükemmel yollarından gürcistana kadar gitme" hayalimi gerçekleştireceğim. Gidişim planlı ama dönüşüm plansız olsun istiyorum. Umarım bu yaz kendime bir fırsat yaratırım ve çadırımı motosikletime yüklerim.
Not: En son pehlivanla eskişehire gittiğimden beri doğru düzgün motora binemedim ya acaip bir gerginlik var üstümde. İşteyken bile çılgın bediş gibi hayallere dalmışken buluyorum kendimi. Yeşile boyanmış dağların tepelerin arasında sürüyorum ve maviye kavuşuyorum. Noluyo bana yaa..

Buğra, dostum bu Çarşamba buluşmaya kaskınla gel. Benim Cbr 250 ile biraz dolan. İyi bilirim o psikolojiyi. Atlatmanda fayda var ;) Hem Cbr 250 test etmiş olursun. Benim kask sana olmaz, XS çünkü :D
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
İlginiz için tşk ederim ama benim kafamda ki motosiklet netleşti (evet malum motosiklet). Benim büyük motor hevesimden çok büyük gezi hevesim kabardı. Uzun zamandır kafamda olan "karadenizin sadece fotoğraflarda gördüğüm mükemmel yollarından gürcistana kadar gitme" hayalimi gerçekleştireceğim. Gidişim planlı ama dönüşüm plansız olsun istiyorum. Umarım bu yaz kendime bir fırsat yaratırım ve çadırımı motosikletime yüklerim.
Not: En son pehlivanla eskişehire gittiğimden beri doğru düzgün motora binemedim ya acaip bir gerginlik var üstümde. İşteyken bile çılgın bediş gibi hayallere dalmışken buluyorum kendimi. Yeşile boyanmış dağların tepelerin arasında sürüyorum ve maviye kavuşuyorum. Noluyo bana yaa..

Tipik bir non-motorinus sendromu ::gozluk::
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Buğra, dostum bu Çarşamba buluşmaya kaskınla gel. Benim Cbr 250 ile biraz dolan. İyi bilirim o psikolojiyi. Atlatmanda fayda var ;) Hem Cbr 250 test etmiş olursun. Benim kask sana olmaz, XS çünkü :D

ismail imzan çok hoş...yalnızlığını bizimle paylaşmak istersen biz her zaman burdayız...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------

İlginiz için tşk ederim ama benim kafamda ki motosiklet netleşti (evet malum motosiklet).

o zaman tricolor dan şaşma...yeni modellerde yok sanırım...o şekılde bi konsepti nasıl devam ettirmediler anlamak çok zor...
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
ismail imzan çok hoş...yalnızlığını bizimle paylaşmak istersen biz her zaman burdayız...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------



o zaman tricolor dan şaşma...yeni modellerde yok sanırım...o şekılde bi konsepti nasıl devam ettirmediler anlamak çok zor...

Erhan abi, teşekkür ederim. Yalnızlığımı paylaşabileceğim birilerinin olması çok güzel. Çarşamba bölüşürüz artık :mrgreen:

Tri-Color olayına gelince, her konuda olduğu gibi Türkiye'de o rengin de aşırı seven bir gurubu ile nefret eden bir grubu vardı. İlginçtir nefret eden grup şu anki beyaz rengi aşırı severken Tri-Color'cu grup da beyazdan nefret ediyor :mrgreen:

Neyse, beni aşar bu renk mevzuları. Ben çizgimi hiiç bozmadım. Siyah benim Cbr 250'm :mrgreen:
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Buğra, dostum bu Çarşamba buluşmaya kaskınla gel. Benim Cbr 250 ile biraz dolan. İyi bilirim o psikolojiyi. Atlatmanda fayda var ;) Hem Cbr 250 test etmiş olursun. Benim kask sana olmaz, XS çünkü :D

adamsın ismail la.. Soykan bile gel bi tur at demedi şimdiye kadar anca övdü motorunu :pale:

---------- Post added at 19:38 ---------- Previous post was at 19:35 ----------


Senin tuzağına düşmem ihtiyar. İlk tanıştığımızda tanımıyoz tabi kafaya aldın beni cbf150 alıyodum az daha :) Sen bi tdm al da binek..

---------- Post added at 19:41 ---------- Previous post was at 19:38 ----------

ismail imzan çok hoş...yalnızlığını bizimle paylaşmak istersen biz her zaman burdayız...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------



o zaman tricolor dan şaşma...yeni modellerde yok sanırım...o şekılde bi konsepti nasıl devam ettirmediler anlamak çok zor...

Senin aldığın renk hiç hoşuma gitmiyor ama şu son çıkan tricolor çok hoş. Eğer repsol gelmeyecekse beklemeyecem alacam beyazından..
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571

iskele-alabanda_29707.jpg
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Senin aldığın renk hiç hoşuma gitmiyor ama şu son çıkan tricolor çok hoş. Eğer repsol gelmeyecekse beklemeyecem alacam beyazından..
ahahaha çılgınsın...yeni tricolordan resmen basitlik akıyor hacı...bana göre tabi...

Bir eski bir de yeni Tric-Kalır örneği resmedebilir misiniz mümkünse ?

bülentciğime ve 80 darbesinden önce doğmuş, van damme filmi izleyip ağaç tekmelemiş yigitlere gelsin bu video;
jean-claude reisin son bombası

Güvenlik olarak o tırların arkasında geri geri giden bir XT600 var diyorlar, AMM misali... Doğrumudur patron :silent:
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
kardeşim sattınmı tivstrıı? bu yeni cbr çok bi tatlı geldi yaaa bi testmest etsekk

Sattım ama gene küçük bişey alacam son anda karar değiştirmezsem. Beni en iyi sen anlarsın bizim mahalle şehir dışında git gel yapsak 80 km yapıyoruz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst