Buğra motorunu 2. elde rahat satmak için değil binmek için al derim :wiinkk:
Şimdi gene taşa tutacaklar var ama ben er6 sahibi olsam fazer sahibine ne güzel motoru var ne güzel ses çıkarıyo diye bakarım gibi geliyor.
bu normal olan zaten![]()
İlginiz için tşk ederim ama benim kafamda ki motosiklet netleşti (evet malum motosiklet). Benim büyük motor hevesimden çok büyük gezi hevesim kabardı. Uzun zamandır kafamda olan "karadenizin sadece fotoğraflarda gördüğüm mükemmel yollarından gürcistana kadar gitme" hayalimi gerçekleştireceğim. Gidişim planlı ama dönüşüm plansız olsun istiyorum. Umarım bu yaz kendime bir fırsat yaratırım ve çadırımı motosikletime yüklerim.
Not: En son pehlivanla eskişehire gittiğimden beri doğru düzgün motora binemedim ya acaip bir gerginlik var üstümde. İşteyken bile çılgın bediş gibi hayallere dalmışken buluyorum kendimi. Yeşile boyanmış dağların tepelerin arasında sürüyorum ve maviye kavuşuyorum. Noluyo bana yaa..
İlginiz için tşk ederim ama benim kafamda ki motosiklet netleşti (evet malum motosiklet). Benim büyük motor hevesimden çok büyük gezi hevesim kabardı. Uzun zamandır kafamda olan "karadenizin sadece fotoğraflarda gördüğüm mükemmel yollarından gürcistana kadar gitme" hayalimi gerçekleştireceğim. Gidişim planlı ama dönüşüm plansız olsun istiyorum. Umarım bu yaz kendime bir fırsat yaratırım ve çadırımı motosikletime yüklerim.
Not: En son pehlivanla eskişehire gittiğimden beri doğru düzgün motora binemedim ya acaip bir gerginlik var üstümde. İşteyken bile çılgın bediş gibi hayallere dalmışken buluyorum kendimi. Yeşile boyanmış dağların tepelerin arasında sürüyorum ve maviye kavuşuyorum. Noluyo bana yaa..
Buğra, dostum bu Çarşamba buluşmaya kaskınla gel. Benim Cbr 250 ile biraz dolan. İyi bilirim o psikolojiyi. Atlatmanda fayda varHem Cbr 250 test etmiş olursun. Benim kask sana olmaz, XS çünkü
![]()
İlginiz için tşk ederim ama benim kafamda ki motosiklet netleşti (evet malum motosiklet).
ismail imzan çok hoş...yalnızlığını bizimle paylaşmak istersen biz her zaman burdayız...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
o zaman tricolor dan şaşma...yeni modellerde yok sanırım...o şekılde bi konsepti nasıl devam ettirmediler anlamak çok zor...
Buğra, dostum bu Çarşamba buluşmaya kaskınla gel. Benim Cbr 250 ile biraz dolan. İyi bilirim o psikolojiyi. Atlatmanda fayda varHem Cbr 250 test etmiş olursun. Benim kask sana olmaz, XS çünkü
![]()
ismail imzan çok hoş...yalnızlığını bizimle paylaşmak istersen biz her zaman burdayız...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
o zaman tricolor dan şaşma...yeni modellerde yok sanırım...o şekılde bi konsepti nasıl devam ettirmediler anlamak çok zor...
Senin aldığın renk hiç hoşuma gitmiyor ama şu son çıkan tricolor çok hoş. Eğer repsol gelmeyecekse beklemeyecem alacam beyazından..
adamsın ismail la.. Soykan bile gel bi tur at demedi şimdiye kadar anca övdü motorunu
bülentciğime ve 80 darbesinden önce doğmuş, van damme filmi izleyip ağaç tekmelemiş yigitlere gelsin bu video;
jean-claude reisin son bombası
Senin aldığın renk hiç hoşuma gitmiyor ama şu son çıkan tricolor çok hoş. Eğer repsol gelmeyecekse beklemeyecem alacam beyazından..
ahahaha çılgınsın...yeni tricolordan resmen basitlik akıyor hacı...bana göre tabi...
bülentciğime ve 80 darbesinden önce doğmuş, van damme filmi izleyip ağaç tekmelemiş yigitlere gelsin bu video;
jean-claude reisin son bombası
kardeşim sattınmı tivstrıı? bu yeni cbr çok bi tatlı geldi yaaa bi testmest etsekk