[Ankara - MT]

Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Aynen haci, augusta haric Z800 ve MT09 ile triumph arasinda oyle atla deve yok, ufak farklar var, hatta bizim icin en onemlisi olan z800 un 40 kilo civari daha agir olmasini da gecistirmisler, hissettirmiyor falan diyor.

Az once fiyatlarina baktim, MT09 24000 Z800 26500 civari veeeeeee o bir numara dedikleri Triumph street triple daaaaa siki durunnnnnnnn tam tamina 39000 liracik.

Ulan insan da azcik utanma olur be, biraz daha utanmaz olsalar iki MT09 alacaz o paraya yani, burdan Triumpha sesleniyorum Fakkkkkk yuuuuuuuuu :)

Arada bu kadar fiyat farki varken gidip de Triumph alan Vehbi Koctur, Haci Sabancidir, Donald Trump dir arkadasss.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
bu nası tdm la..şekılmış

timthumb.php


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

bu arada tdm900 ün ne avantajı var hala kafamda oturtabilmiş değilim...tamam oturuş pozisyonu bir miktar rahat olabilir fazer a göre ama tdm900 neden fazer a tercih edilsin meraktayım...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
O sonuncu seçtikleri, yere gömdükleri Agustayı bağa verin , Umurcana da S.Triple verin her virajda ve düzlükte tokatlayayım :pl:


bu nası tdm la..şekılmış

http://www.soymotero.net/images/timthumb.php?src=30927.jpg&w=650&s=1

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

bu arada tdm900 ün ne avantajı var hala kafamda oturtabilmiş değilim...tamam oturuş pozisyonu bir miktar rahat olabilir fazer a göre ama tdm900 neden fazer a tercih edilsin meraktayım...

Hacı bence TDM biraz Enduroya yanaşmayan Touring gibi bişey. Fazer ise naked... Tamam 2si de asfalt motoru ama sürünce farkı anlayabiliriz gibi. Bir de TDM sıralı 2 silindir, motorlar biraz farklıdır, gerek güç aralığı gerek çevirdiği devir vs, vs, ... TDM yi fatik başkana sormak lazım.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Farlar Kawasaki.... tekerlere bakınca oyumu yeni nesil KLR 650 den yana kullanıyorum komtanım !!
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Harbiden ha,
bana kle500 gibin gelmişti ama baktım şimdik dediğin gibiymiş,

2012-KLR650-Red-2.jpg


yanlız arka salıncak neden öyle kürdan gibi onu anlamadım :silent:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bilmiyom hacı abi. Ama bu KLR ile üstteki fotodaki motorun ön çamurluğu ve aynaları uymuyor :silent:

KLE500 mü dersin aceba ?
kle500.jpg


Sinyallere bakınca da KLR kibin duriiii :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
angaraj bir numara en büyük
Cehennemden çıkan çılgın türk
25 yaşında yüzbinlik motor
Nerden geldi bu para en iyisi sorma
Anlamazsın kafan almaz sorma
Yaşadığım yeri tanımıyon sorma
Hergün savaş caddeler kan
Kan bile kırmızı değil karakan

Kaç kere söyledik biz çocuk sana
Bir türlü kulak asmadın lafımıza
Hadi bırak onları gel yanımıza
Gel gel gel angaraja gel
Bilmiyorsan sana öğretirler
Gel gel gel angaraj'a gel
angarajdakiler kan kardeşler
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Hadi la bir adim geri at.
Al sana şebekeden bir nasihat
Hakikati tat birbirimizi desteklememiş hat
Fakat unutma bizi yaşatan tabiat.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst