ne sıkıntın var aslanım
Gerçek hayatta olmadığım gibiyim. Normalde asiyim lan ben, çok sinirli çok ciddiyim! Gerginim. Yoldan çıkarıyonuz adamı....
caps olmazmı panpa?
illa video mu olacak??
La bırakHani tamam belki diğerleri bilmez de bende okuyorum
Çok sinirli, çok gerginmiş :sunny: Az kaldı yoldan komple çıkarıcam seni
Şu Bandit'ten bir kurtulalım ilk önce :cat:
Herkese iyi günler
Bende Ankarada ikamet ediyorum, daha yeni aranıza katılabiliyorum, tek başına gez gez sıkıldım artık grupla gezip yeni insanlar tanımak istiyorum![]()
Beyler bu alıntı işi ceza sebebi bunu söyleyeyimde :queen:
La bırakHani tamam belki diğerleri bilmez de bende okuyorum
Çok sinirli, çok gerginmiş :sunny: Az kaldı yoldan komple çıkarıcam seni
Şu Bandit'ten bir kurtulalım ilk önce :cat:
Bence hiç gerek yok böyle biseye![]()
d.berkay; Xt 600 müydü sizde ki motor
Ula adam taaa nerelerden forumu hareketlendiriyo, siz burda uyuyun, uyumasaniza olm, konussaniza, noldu, bitti mi motora dair hersey
Ben Hornet istiyom, bana uygun Hornet bulun, ben bi tane buldum aslinda ama param yok, bi de mugladaymis, temiz midir, bir bakin hele
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-2009-trafik-cikisli-aksesuarli-hornet-abs-137537585/detay/