[Ankara - MT]

Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
:) :) :) :) tam 6 dk hiç durmadan , yüksek sesle güldüm, güldüm, güldüm......Nereden aklınıza gelir böyle şeyler...
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
10
Herkese iyi günler

Bende Ankarada ikamet ediyorum, daha yeni aranıza katılabiliyorum, tek başına gez gez sıkıldım artık grupla gezip yeni insanlar tanımak istiyorum :)
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
Gerçek hayatta olmadığım gibiyim. Normalde asiyim lan ben, çok sinirli çok ciddiyim! Gerginim. Yoldan çıkarıyonuz adamı....

La bırak :) Hani tamam belki diğerleri bilmez de bende okuyorum :) Çok sinirli, çok gerginmiş :sunny: Az kaldı yoldan komple çıkarıcam seni :) Şu Bandit'ten bir kurtulalım ilk önce :cat:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
caps olmazmı panpa?
illa video mu olacak??

caps de olur la..2 sezondur motora biniyom bi tane yolda motor üstünde fotom yok anasını satayım ya...profil fotosu falan yapmalık

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------

La bırak :) Hani tamam belki diğerleri bilmez de bende okuyorum :) Çok sinirli, çok gerginmiş :sunny: Az kaldı yoldan komple çıkarıcam seni :) Şu Bandit'ten bir kurtulalım ilk önce :cat:

bu çocuk gazcı ya, banditi satsa bile sıkılacak kendi de biliyo dele 1000 falan alırsa...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------

Herkese iyi günler

Bende Ankarada ikamet ediyorum, daha yeni aranıza katılabiliyorum, tek başına gez gez sıkıldım artık grupla gezip yeni insanlar tanımak istiyorum :)

üstad çarşamba günleri akşam 19:00 da anıttepe gençlik caddesi üzerinde sefa cafedeyiz...düveroğlunun sağ çaprazı karşı da
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
iyi forumlar ..
______________________________________________________ _____________________________
gigabyte 8i965p-ds3+pd intel 3.4ghz 800mhz 2x2mb dual core d945+4gb 800mhz ballistix+512 mb msi 3870 oc+250 gb seagate 7200 rpm 16 cache serial ata2+feel hurricane2 550watt +cooler master 500w+lg h10n 16x siyah+
______________________________________________________ _____________________________
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
26845211096.jpg


Beyler sözün bittiği yere mi geldik, niye sesiniz çıkmıyor :)
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
140
Selam Ankara MT.. Bu forumun hali ne yaww.. Eskiden il grupları menüsünde en üste AnkaraMT görünürdü.. Şimdi taaa altlarda kalıyooo..
bi parça şenlensin ortam..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Ula adam taaa nerelerden forumu hareketlendiriyo, siz burda uyuyun, uyumasaniza olm, konussaniza, noldu, bitti mi motora dair hersey :)

Ben Hornet istiyom, bana uygun Hornet bulun, ben bi tane buldum aslinda ama param yok, bi de mugladaymis, temiz midir, bir bakin hele

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-2009-trafik-cikisli-aksesuarli-hornet-abs-137537585/detay/

ee paran yoksa niye bakalım o zaman aslanım...boşuna kafamızı yoralım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst