[Ankara - MT]

Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Yeni multistradanın yandan yemişi ya,
neyini beğendiniz anlamadım ki..

yeni multistrada çok mu kötü ki yandan yemişini beğenmedin şekerim...

bence gayet karakteristik duruyor...fiyatı da emsallerine göre uygun....yani ktm diye imkanları zorlamaktansa bu gayet tercih edilebilir...

tek istediğim motosikletten gezi anlamında alabileceğimi alıp artık sırf tarz için motora binmek istiyorum rüzgarmış, şehir içi ağırlıkmış vs dezavantajını göz önünde tutmadan..

memur ve türk kafası işte en optimum u arıyor her zaman
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ahh pantolonumun sağ arka cebi yaaaa.... 98 model motoruna bakıp da "çağının çok ötesinde bir tasarım, bayılıyorum ben" diyen bir adamın Ducatiyi beğenmesini beklememek gerekir zaten :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Ahh pantolonumun sağ arka cebi yaaaa.... 98 model motoruna bakıp da "çağının çok ötesinde bir tasarım, bayılıyorum ben" diyen bir adamın Ducatiyi beğenmesini beklememek gerekir zaten :)

Madde 1:
98 değil madem laf sokmaya çabalayacaksın öncelikle eldeki verileri düzgün yaz 99 olacak o.

Madde 2:
Ducati diye italyan diye dünyadaki herkez bu boktan markanın tasarımını beğenmek zorunda mı?

Madde3:
Nedir bu italyan hastalığı arkadaşım?Ahirette komşu mu olacaksınız italyanlarla?

Madde4:
Ben birşeyi beğeniyorum diye benim kişisel tercihlerimi yargılamak sana mı kalmış?
yani senin haddine olduğunu sanmıyorum açıkcası..
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
Ben direk kız eğilince açılan beline odaklandım. Sora düşündüm, lisede kızlar hep böleyse ne güzel o lise.

 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
akın akın geliyorlar...

am%20var%20dediler%20geldik.JPG
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Merhaba Bulent Bey, gecenlerde yaninizda gordugum, sizden iyi olmasin ama bayaa gobekli, keltos ama cok seksi bir bey vardi, hatta dalga geciyordunuz kendisiylen macun falan diye, taksimetre aciyo musun olm motora binince falan diyordunuz kendi aranizda, o beyden cok etkilendim ben, kendisine acilamadim da biraz utangac bir yapim var, acaba sizden rica etsem tanismamiz icin bir firsat yaratabilir misiniz? NOT : Bence hic te macuna falan ihtiyaci yok, gayet edeleli, gucu kuvveti yerinde gorunuyor, tuhhhhh masallah koc gibi adam !!

Bak sana is cikti, tanistirayim mi sizi ?

Ittire kaktira forumu vurdurarak calistirmaya calisiyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:37 ----------


Uffff o motor satilmaz be Erhan :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Uffff o motor satilmaz be Erhan :)

şimdi şöyle ironik bir durum var..motorun karakterini sevsem de tipi beni daha çok cezbediyor, ama kendim sürerken motorun tipini göremiyorum, benim motora gözümün önünde başkası binerken motora hayran kalıyorum açıkçası...bu durumu çözmem lazım...

biriniz ben motora binerken video mu falan çekin la...bu ihtiyacımı youtube dan gidereyim desem adamlar kendi motorlarına kamerayı taktıkları için yine fazerın kendini değil, sürerken benim de zaten gördüğüm yol ve kadran görünüyor...

tekrar ediyorum bi video mu çekin arkadaşlar...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst