[Ankara - MT]

Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Valla Cbr 250'nin gösterge çok fazla yanılmıyordur diye düşünüyorum.

3 kez radara girip trafik cezası yedim 343 TL'den. Hızlar; 141, 155, 145.

141'lik cezayı otobandan Ankara'ya girdikten sonra yemişim. HGS için 30 km hıza düştükten sonra düzlükte gaz açarken sanırım.

155'lik cezayı Kocaeli-Sakarya arası giderken yemiştim. Hatta çevirmede durmamıştım bi de onun için ceza gelmişti.

145'lik ceza da işten eve giderken yemiştim.

Hatta son ceza sonrası 1 ay kadar plakasız gezdim. Dosyam bayağı kabarık anlayacağınız :)
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
mahpusluğun leş sayısı gibi motorculukta da hız cezası prestij şeysi oluyo :)

Öyle deme abi, bizim cezalarla IMF'nin borçları ödediler :mrgreen:

Lastik parasıyla cezaları ödemiştim. Sonra 3 ay lastik alamadım. Kocaeli'de motosikletli bir arkadaş vefat edince kredi kartına dayanıp değiştirdim lastikleri.

Ankara'da öğrenirim inşallah yavaş sürmeyi...
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Ankara' da istense de hız yapılamıyor trafikten dolayı...Ben hız yapmak istedikçe arabalar engel oldu hep :queen: prestijim yerlerdeee...uahhh..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ankarada hız mı yapmak istiyorsun ?? Gençlik caddesinde çarşamba günleri motor test sürüşleri oluyor. Katılımcılar tamamen gönüllü. Orada gençler iyi hız yapıyorlar...
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Ankarada hız mı yapmak istiyorsun ?? Gençlik caddesinde çarşamba günleri motor test sürüşleri oluyor. Katılımcılar tamamen gönüllü. Orada gençler iyi hız yapıyorlar...

Şu Sefa ve çevresinde takılan tehlikeli, havalı, hızlı ve agresif motorcu grubundan mı bahsediyorsun?
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Hişşş alooo burada ben de varım hani. öyleki sarı taksi ile bayan artçılı gençlik caddesinde frensiz, lambasız, eğik gidonla gezmiş biri var :queen:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Biri şu Anıttepe'deki motorcu terörizmine son vermeli.

evet beyler,
en son xt600den bozma dakar kafalı bi motorcuyu yakalayarak,
egzozuna patlıcan tıkamış bulunmaktayım!
teker teker kıstırıp alıcam façalarını aşşağıya bunların!
mahallede huzur bırakmadılar!

#döngelsokak
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
ne-bicim-yetistirmissiniz-beni-geldi-yine-tipini-siktigimin-yigit-ozgur.jpg


:cherry:
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Olm ne mübarek adammışın sen ya, bi ağladın diye koca gün boyunca herkesler susmuş, kimse bi satır yazmamış :) Taam artık üzülme, ölenle ölünmez :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst