Yarın nail babaya gidiyorum bi haftada toplar kanımca bizim oğlan... Haftaya alak da hep beraber bi dahleyek ::whip::
ula her işinizi, boku püsürü yunus usta! yunus usta! diye yaptırmaya gidersiniz sonra da ankara'da ver elini öpeyim diyecegin bir usta yok dersiniz özellikle bülent ve polat sizi gidi nankör kediler sizi. yunus ben senin yerinde olsam bu iki hain'e değil yardım etmek tavsiyenin t sini vermem.l: nasılım ama verdim gazı verdim gazı .......
l:
l:
estağfirullah abi..
ben usta sayılmam kendi söküğümü anca dikiyorum
biloya bakma zaten
polata heeçç bakma :mrgreen:
saatlerimizi ayarlayalım;
[url]http://s8.postimg.org/v4ucghghh/image.jpg[/url]
Hoşgeldin Emredün deseydin hele bu sabah vardı da kaçtı artık o
Neyse bir sonrakine bekleriz artık. Buralara bakar ol sen :wiinkk: