[Ankara - MT]

Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Helincim, kiz onbeslimmmmm onbeslimmm :) Gecen sene kar da buzda bile biniyodum ki buzda kayip dusunce bidaha kar ve buzda binmeyeyim dedim kendi kendime :) Onun disinda binerim, hos artik araba var hafta ici hava yagisli olursa onla idare ederim ama onun disinda yine binicem vurucam kirbaciiii :)

Ciplak parkuru iyidir, herseyin ciplagi daha bir guzel oluyor :)
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Bülentcim, Şimdi hey 45 lim 45 lim yazacam...Yansıtma olacak, yaşımı ortaya dökmüş olacam... o nedenle yazmadım varsay :) :)

Ufffacık bi buzlanma bile yeter taklaya...ben korkarım walla..motoru bağlayacam kışın.. senin artçın olurum artık :) kısmetin iyice bağlanacak...kurşun murşunda işlemez artık :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Zaman ve mekan tercih meselesidir motora binmek için.

Özgr, sdik mi yarıştırıyoruz evladım, niye zoruma gitsin ?? :silent:
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
162
ula her işinizi, boku püsürü yunus usta! yunus usta! diye yaptırmaya gidersiniz sonra da ankara'da ver elini öpeyim diyecegin bir usta yok dersiniz özellikle bülent ve polat sizi gidi nankör kediler sizi. yunus ben senin yerinde olsam bu iki hain'e değil yardım etmek tavsiyenin t sini vermem. :pl: nasılım ama verdim gazı verdim gazı .......:pl::pl:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
ula her işinizi, boku püsürü yunus usta! yunus usta! diye yaptırmaya gidersiniz sonra da ankara'da ver elini öpeyim diyecegin bir usta yok dersiniz özellikle bülent ve polat sizi gidi nankör kediler sizi. yunus ben senin yerinde olsam bu iki hain'e değil yardım etmek tavsiyenin t sini vermem. :pl: nasılım ama verdim gazı verdim gazı .......:pl::pl:

estağfirullah abi..
ben usta sayılmam kendi söküğümü anca dikiyorum :)
biloya bakma zaten
polata heeçç bakma :mrgreen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
yunus usta gelecah, bütün dertler bitecah!

@Bilo78 yarın atilla başkana operasyon düzenlemiyonuz mu?
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Bana biraz kum lazım yarına kadar, anca ayarlarım ben :)

kum-saati-modelleri-b4578.jpg
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
yarın sabah görcem sizin dakikliğinizi, uykulu uykulu gelmeyin 12:00 gibi ne uyumuşum falan diye :mrgreen:
 
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
11
Değerli abilerim gurupta yeniyim hatta yeni motosiklet kullanıcısıyım :)) ankarada ki etkinliklere katılmak istiyorum burdan takıbini devamlı yapamıyrum facebookta gurup bulamadım yada etkinlikleri sadece buradan mı takip edebilirm .. benide alın aranıza :)))
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Hoşgeldin Emre :) dün deseydin hele bu sabah vardı da kaçtı artık o
Neyse bir sonrakine bekleriz artık. Buralara bakar ol sen :wiinkk:
 
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
11
hadi ya:(((( her hafta sonu etkinlik oluyor mu peki

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------

Hoşgeldin Emre :) dün deseydin hele bu sabah vardı da kaçtı artık o
Neyse bir sonrakine bekleriz artık. Buralara bakar ol sen :wiinkk:

hadi ya :((( her hafta sonu böyle etkinlik oluyor mu peki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst