[Ankara - MT]

Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
287
buralar dutluktu hep millet birbirine girmiş..
kalafatoğlunada arzular şelale..
herkez yazmışzaten..

neyse elimizde fazladan 2 adet kombine haftasonunda istanbulda yapılacak kenan sofuoğlunun yarışına bilet var,
olurda gitmek istyen irtibta geçsin benimle..

Umarım buda boş bir muhabbet değildir?
değilmi kalafatoğlu??

abla onu ayarliyacağız nema problema..

Beyin bedava
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
itiraz ediyorum!
arada bi yerde kirli zincirin motoru kirletmekten başka sorun çıkarmayacağı ifade edilmiş.
düzeltilmesini istirham ediyorum.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
itiraz ediyorum!
arada bi yerde kirli zincirin motoru kirletmekten başka sorun çıkarmayacağı ifade edilmiş.
düzeltilmesini istirham ediyorum.

starter-cap-undefeated-rocky-balboa-black-red-01.jpg
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Pazar günü saat 12.00'de eymirde olacağız... Gelmek tanışmak sohbet etmek isteyen arkadaşları bekleriz. 11.30da Ankamall önünden buluşup gideceğiz.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Şu an sahilde rakı vuruyom bünyeye, değişik muhabbetler geçmiş gördüm ki, konuşturmayın beni:)

Selamlar
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
hep boş muhabbet bide faydalı bilgi verin

Sizin doyurucu muhabbetinizden en son cbf250 başlığı altında faydalanmıştım. Motosiklet almak isteyen bir arkadaşa yaptığınız tek cümlelik "Eksantiriktende ses yoksa alınır" (imla hatası orjinaldir.) yorumu bende adeta bir aydınlatma yarattı. Neyse ki biz henüz bu "boş olmayan ve bilgi fışkırtan muhabbet" seviyesine ulaşamadık. Zaten çok geçmeden altına tecrübeli bir kullanıcı gereken cevabı yapıştırmıştı. Bu başlığa yazan öyle adamlar var ki kendi motorunun derdini bırakır arkadaşının motorunun derdiyle cebelleşir. Siz biraz bilgi paylaşımı yapın da bize güzel örnek olun.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
96
Ben bu gün f800gs 2013 kullandım inanılmaz di muhtesemdi hastası oldum aşık oldum param olsada bende alsam...
O sessss o gidiş allahımmm
Sonra rx125 ıme geri döndüm yüreğim daraldı gittim Polat'ı aldım fıtı fıtı yunusun motoru aldık polat biraz sınır krizi geçirdi benim yavaşligimdan dolayı 60-70 napiyim gitmiyo önde rx125 arkada klv1000 hahahah nese gittik ustasına sagolsun tanıştırdı beni.
Bakalım salı gunu tekrar gidicem inşallah bı subap ayarına is biter. POLAT kardesim tekrar sagol ve tanıştığıma memnun oldum.
Mt olarak bana 10 ar TL verseniz acaba f800gs alabilirmiyim hadi cami yaptırmakla aynı sevapta...
Ahanda size boş muhabbetin kıralı
Saygılar :)
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Ben bu gün f800gs 2013 kullandım inanılmaz di muhtesemdi hastası oldum aşık oldum param olsada bende alsam...
O sessss o gidiş allahımmm
Sonra rx125 ıme geri döndüm yüreğim daraldı gittim Polat'ı aldım fıtı fıtı yunusun motoru aldık polat biraz sınır krizi geçirdi benim yavaşligimdan dolayı 60-70 napiyim gitmiyo önde rx125 arkada klv1000 hahahah nese gittik ustasına sagolsun tanıştırdı beni.
Bakalım salı gunu tekrar gidicem inşallah bı subap ayarına is biter. POLAT kardesim tekrar sagol ve tanıştığıma memnun oldum.
Mt olarak bana 10 ar TL verseniz acaba f800gs alabilirmiyim hadi cami yaptırmakla aynı sevapta...
Ahanda size boş muhabbetin kıralı
Saygılar :)

O f800 'e binmemeliydin. O hatayı bende yaptım sonra motorumu uçurumdan yuvarlayıp eve otobüsle dönesim geldi..
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
96
Çok para ya bankami soysam. 2004 f 650 gs aynı tadı veririmmi acaba :( offf off keske binmiyeydim :)
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
70
selamlar,

xt 600 başlığı çok ilgisiz kaldığı için buradan da yazayım. çoğunluk endurocu olduğu üzere denkl getirebilirim. XT 600 göstergeleri lazım takım halinde elinde olan gören duyan olursa haber verirse sevinirim. (devir saatli modellerden 98 için)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst