[Ankara - MT]

Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Kimseden ses seda çıkmadı ben de Atila Abiye gittim bugün, öğlen sularında, kahvaltı ettim, sohbet muhabbet, Soykanla Taylan da uğradı, akşamüstüde eve geldim.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Evet bu aralar pek sessiziz :mrgreen: Bi taze KTM tatlısı geyiği vardı ama en son? Bir de ben de geldim Angara'ya.
İlk dahil olduğum zaman (Geçen sene şu sıralar oluyor), Atila Abi'nin mekanda toplu kahvaltı ve tatlı ve ertesinde küçük çaplı gezi falan olduydu. Onları canlandırsak mı artık sezon kapanmadan?

Ayrıca "akşamüstü de "'dir onun doğrusu :farao:
 
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
2
Herkese selam,

Safak tarazan ben, 22 yasinda filanim sanirim. 5-6 yildir kullaniyorum motosiklet. Suan cbr 250 var. Ankaradaki mt ailesi ile takilmak ister, saygilarimi sunarim.

:king:
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Hoşgeldin tarzain, burdan genelde buluşma yapılacağı zaman duyurulur, sen de takip edersen illaki buluşmaların birine denk gelirsin. 22 yaşında filanım sanırıma da az gülmedim :)

Ayrıca birazdan senin bir üstünde mesaj yazmış olan nazi atlayıp da 5-6 yıldır kullanıyorum motosiklet değil, 5-6 yıldır motosiklet kullanıyorum diyebilir şaşırma, ciddiye de alma, görmezden gel, Ankaraya yeni geldi uzun bir tatilden, kaşıntısı tuttu yine :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
... diyebilir şaşırma, ciddiye de alma, görmezden gel, Ankaraya yeni geldi uzun bir tatilden, kaşıntısı tuttu yine :)

Şimdi kırdın bak kalbimi :salut: Hepimiz türkçeyi güzel konuşalım diye bir toplum hizmeti veriyorum şurada, ama kimseye yaranamıyorum.
Hoşgeldin Şafak :wiinkk: Bilent isimli arkadaşımız genel olarak kırıcı bi insandır. Şu ilk karşılaması seni yanıltmasın. Sonra üzülürsün :p
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
biz bugün buluştuk :)

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/121970-ankara-kucuk-cc-15-eylul-2013-eymir-golu-tanisma-and-sohbet-etkinligi-fotograflari.html
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bir fikrim geldi, şu gramer Nazi ile Bülenti bir birine kırdıralım, sonra havada çarpıştırıp barıştıralım... ::plus1::


11 dakika (Umur dakka mı dakika mı ??) olduğunu görünce izlemedim videoyu. Sonra kendime "vay be, tek başıma ~3dakikada zincirimi yağlıyorum, adamlar 2 kişi 11 dakikada yağlayabiliyorlar ::pala::" diyerek bir öğle yemeği ısmarladım :)

itiraz ediyorum!
arada bi yerde kirli zincirin motoru kirletmekten başka sorun çıkarmayacağı ifade edilmiş.
düzeltilmesini istirham ediyorum.

Kabul edildi. Yaz kızım: Kirli zincir zaten kirleri üzerine topladığı için yapış yapıştır hatta yapışkanlığı bir gitmiştir, hiç bir yere sıçramaz, motoru da kirletmez doğal olarak. Asıl halbusi gerçekçi olan ise tertemiz olup yeni yağlanmış, yağları üzerinde kımıl kımıl olan böyle parlayan zincir motosikleti kirletir. Yerli yersiz bilgi verip durmayın evladım! :jocolor:

Çok para ya bankami soysam. 2004 f 650 gs aynı tadı veririmmi acaba :( offf off keske binmiyeydim :)

Alakası olmaz, yanından geçemez. Bu F650 adam değildi ki zaten GS bişey olsun. O BMW yi sana tek unutturacak motosiklet;
BMW'nin kafasına kafasına çakan marka
Triumph_Tiger800-2_1767913c.jpg


Herkese selam,
Safak tarazan ben, 22 yasinda filanim sanirim. 5-6 yildir kullaniyorum motosiklet. Suan cbr 250 var. Ankaradaki mt ailesi ile takilmak ister, saygilarimi sunarim.
:king:

Selamlar tarzan rıfkı pardon Şafak :) Hoşgeldin, buluşmaları, toplaşmaları ve boş muhabbetleri kaçırmamanı temenni ederim...:wiinkk:


Güzel buluşmuşsunuz :cat: bunekalabalık... Bazen çok korkuyorum günün birinde bu küçük cc'li arkadaşlar ile karşılaşıcam diye...:)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
beyler daha önce var olan belfıtığım hafta sonu bi hapşurmayla kendini yine ortaya çıkardı...sanırım öncesinde biraz soğuk yedim...

teklif ve önerilerinize açığım...şu an yamuk yürüyorum...dün gece yatarken acaba sabah çorabı mı giyebilir miyim diye düşünerek yattım...derecesi hakkında bilgi verebilir sanırım size...

geçen sene doktor 1 fıtık iki tane de başlangıç tespit etti...ama fizik tedavi sonucu geçmiş ve o zamandan beridir nadiren tutulmalar olmaktaydı...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Geçmiş olsun hacı. Hiç bir bilgi ve tecrüben yok, doğal olarak önerim de... Gülnaz hanım doktor olduğuna göre belki bişeyler söyleyebilir :)

Yanlız üzüldüm lan cidden, sıkıcı bir durum :pale:. Geçmiş olsun tekrar
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
numune hastanesi sırt çiğneme ve şişe çekme anabilim dalı başkanı prof.dr bülent78 beyle bi görüş derim.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Ekstra müdahalelerde de bende katılıyorum prof dr. bülent78'e. ::whip::

Geçmiş olsun bu arada. Durduk yere başına iş aşmış.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cg-modifiye-aluminyum-gidon-mavi-130778950/detay/

elemanla irtibata geçilip sormk lazımdır..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ekstra müdahalelerde de bende katılıyorum prof dr. bülent78'e. ::whip::

Geçmiş olsun bu arada. Durduk yere başına iş aşmış.

Umurjanjan şuna ani bir müdahale et hacı !!

@Fatih bey, sizin için Ali bey ile irtibata geçiyorum. Kendisi camiada expres Ali yada Aliexpress olarak tanınır.

İhtiyaçlarınız nedir?

---------- Post added at 13:58 ---------- Previous post was at 13:24 ----------

Abi keşke celallenip orjinal Yamaha gidonunu başka birisine "emaneten" vermeseydin, yazık olmuş

vucuduna_2_metrelik_demir_boru_girdi_h124014.jpg
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
yok len kimseye sokmadık, aynştaynın teorisine göre benim kütlem uzayı büktü, bükülen uzay gidonu eğdi.
düşe düşe yamultmuş da olabilirim.

22mm çapında ortası destekli siyak gidon lazımdır.
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
beyler daha önce var olan belfıtığım hafta sonu bi hapşurmayla kendini yine ortaya çıkardı...sanırım öncesinde biraz soğuk yedim...

teklif ve önerilerinize açığım...şu an yamuk yürüyorum...dün gece yatarken acaba sabah çorabı mı giyebilir miyim diye düşünerek yattım...derecesi hakkında bilgi verebilir sanırım size...

geçen sene doktor 1 fıtık iki tane de başlangıç tespit etti...ama fizik tedavi sonucu geçmiş ve o zamandan beridir nadiren tutulmalar olmaktaydı...

Aynısından bende var :) Çok geçmiş olsun.

Çok hareket edemez olduğum vakitler belime Vapo Rub sürüp sıcak havluyu gömerdim üstüne, iyi gelirdi.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
beyler daha önce var olan belfıtığım hafta sonu bi hapşurmayla kendini yine ortaya çıkardı...sanırım öncesinde biraz soğuk yedim...

teklif ve önerilerinize açığım...şu an yamuk yürüyorum...dün gece yatarken acaba sabah çorabı mı giyebilir miyim diye düşünerek yattım...derecesi hakkında bilgi verebilir sanırım size...

geçen sene doktor 1 fıtık iki tane de başlangıç tespit etti...ama fizik tedavi sonucu geçmiş ve o zamandan beridir nadiren tutulmalar olmaktaydı...
Geçmiş olsun erhan..Tam yazıyordumki sabah , hocamız çağırdı malasef... yapacağın şey, sadece dinlenmek ve ağrı kesici almak.. şu anda akut bir durum sözkonusu olduğu için asla egzersiz falan yapmaya çalışma... hangi pozisyonda bel ağrınolmuyorsa o pozisyonda yat uzan.. bir ağrı kesici ve bir kas gevşetici kullan...ağrıların geçtikten sonra ise fizik tedaviye gidip egzersiz alabilirsin.. ama tabi ayakta uyuşma vs varsa, fıtık sinirlere aşırı baskı yapıyorsa beyin cerrahları ameliyatta öneriyorlar.. ama önceliklşe istirahat ve ilaçla tedavi etmeye çalışırlar... bu arada bel kaslarının güçlenmesi için yüzmeden daha iyi bir egzersiz yok..madem 2-3 fıtık oluşmuş, ağrısız ve hasta olmadığın dönemlerde haftada en az 3 defa yüzmeye git derim... en büyük ilaç bu..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst