zincir yağlamakta bir zevk amahelede eldivensiz yaparsak. bu otamatik zincir yağlama sistemi nasıldır bende cok merak ediyorum 15. 000 km sonra galiba içindeki yağı değiştiriyoruz galiba
Ben zinciri böyle yağlıyorumsizce nasıl
http://www.youtube.com/watch?v=l0lCmbyWWWc&feature=c4-overview&list=UUzYdyKpSG9U5--P803pbaBA
Ben zinciri böyle yağlıyorumsizce nasıl
http://www.youtube.com/watch?v=l0lCmbyWWWc&feature=c4-overview&list=UUzYdyKpSG9U5--P803pbaBA
Ben zinciri böyle yağlıyorumsizce nasıl
http://www.youtube.com/watch?v=l0lCmbyWWWc&feature=c4-overview&list=UUzYdyKpSG9U5--P803pbaBA
Benim gördüğüm kullananlar hem yağından çok memnunlar hemde temiz oluşundan. Vakum yöntemi ile çalışanları daha çok öneriyorlar. Sitede kutu içerisinde gelen yağın 10 ile 15 bin km için yeterli olduğu yazıyor. Zincir ve dişli ömrünü uzattığı söyleniyor. Kışın alacağım için sonuçlarını ancak önümüzdeki sezona göreceğiz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------
Zincirin kirli oluşunun motoru kirletmesinden öte başka bir sorun çıkaracağını sanmıyorum.
Taksitle satılıyor bende öyle alacağım 300 tl 10 taksit mis gibi olur. Benim gibi çok geziyorsan ayda zaten bir şişe gidiyor buda otomatik yağlayıcıyla aynı para aldığında uzuuuun yıllar dayanacak bir ürün bozulacak parçası yok çünkü