[Ankara - MT]

Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Kimsenin muhabbetini boş ya da dolu diye sınıflandırmıyoruz. İlgi çekerse okunu çekmez se okunmaz.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Görev olduğundan sizi eleştirmedim. Daha sonra konuşuruz, şuanda çıkmam gerek.
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
79
vay be 10000 km deyince temmuzdan beri zincir temizliğine ayrılan zamanı düşündüm. (daha bugün temizledim de)
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
10bin km'de zincirle olan acemiliğimden dolayı 4 kere gaz yağı ile temizledim onun dışında her depo benzin sonunda yağladım. Motor leş gibi yağ içinde Scottoiler kesin alacağım.
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
79
zincir yağlamakta bir zevk ama :) helede eldivensiz yaparsak. bu otamatik zincir yağlama sistemi nasıldır bende cok merak ediyorum 15. 000 km sonra galiba içindeki yağı değiştiriyoruz galiba
 
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
287
Ben anlamıyorum yanlış birşey mi söyledim bana göre boş muhabbet demek Örneğin; arkadaşlarla havadan sudan konuşursunuz bu boş muhabbettir sanki kimse hayatında boş muhabbet etmiyor gibi... ne demek istedin sen bize boş adam mı diyorsun falan diyemi anladınız naptınız ? ben sadece biraz daha
Bilgi içerikli
2 li sohbetler yerıne geniş sohbetler
ne bileyim dertler sıkıntılar yolda başımıza gelenler
Ankaraya dair bişiler konuşulması taraftarıyım
Ben kimseye boş insan demedim
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Demek ki bu aralarda kimsenin böyle paylaşacağı bir konu olmamış. Yani çoğunluğun hayatındaki rutin devam ediyor demektir. Eğer istediğiniz bilgi içerikli sohbet ise öncesinde de dediğim gibi siz bir başlangıç yapın bizde katılım sağlıyalım.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Şu zincir temzliği zorunlu mudur acaba Ozan? ben hiç uğraşamamda...zararı olur mu motora temizlemesem..??
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
zincir yağlamakta bir zevk ama :) helede eldivensiz yaparsak. bu otamatik zincir yağlama sistemi nasıldır bende cok merak ediyorum 15. 000 km sonra galiba içindeki yağı değiştiriyoruz galiba

Benim gördüğüm kullananlar hem yağından çok memnunlar hemde temiz oluşundan. Vakum yöntemi ile çalışanları daha çok öneriyorlar. Sitede kutu içerisinde gelen yağın 10 ile 15 bin km için yeterli olduğu yazıyor. Zincir ve dişli ömrünü uzattığı söyleniyor. Kışın alacağım için sonuçlarını ancak önümüzdeki sezona göreceğiz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------

Zincirin kirli oluşunun motoru kirletmesinden öte başka bir sorun çıkaracağını sanmıyorum.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Ben zinciri böyle yağlıyorum :) sizce nasıl

http://www.youtube.com/watch?v=l0lCmbyWWWc&feature=c4-overview&list=UUzYdyKpSG9U5--P803pbaBA
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Ben zinciri böyle yağlıyorum :) sizce nasıl

http://www.youtube.com/watch?v=l0lCmbyWWWc&feature=c4-overview&list=UUzYdyKpSG9U5--P803pbaBA

En güzel yağlama yöntemi sprey ile sıkmak yerine bir yağlayıcı alıp uygun kalınlıktaki yağ ile bununla damla damla yağlamaktır.
Zinciri motorla bi tur atıp geldikten sonra yağlamanın doğru yöntem olduğu kullanım klavuzlarında yazıyor.
makinenin-her-yerine-ulas-YAGLAMA-POMPASI-220-ml__44338100_0.jpg
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
79
Benim gördüğüm kullananlar hem yağından çok memnunlar hemde temiz oluşundan. Vakum yöntemi ile çalışanları daha çok öneriyorlar. Sitede kutu içerisinde gelen yağın 10 ile 15 bin km için yeterli olduğu yazıyor. Zincir ve dişli ömrünü uzattığı söyleniyor. Kışın alacağım için sonuçlarını ancak önümüzdeki sezona göreceğiz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------

Zincirin kirli oluşunun motoru kirletmesinden öte başka bir sorun çıkaracağını sanmıyorum.

keşke arka sehpayı almadan önce otomatik zincir yağlama sistemini düşünseymişim :(
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Taksitle satılıyor bende öyle alacağım 300 tl 10 taksit mis gibi olur. Benim gibi çok geziyorsan ayda zaten bir şişe gidiyor buda otomatik yağlayıcıyla aynı para aldığında uzuuuun yıllar dayanacak bir ürün bozulacak parçası yok çünkü
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
79
Taksitle satılıyor bende öyle alacağım 300 tl 10 taksit mis gibi olur. Benim gibi çok geziyorsan ayda zaten bir şişe gidiyor buda otomatik yağlayıcıyla aynı para aldığında uzuuuun yıllar dayanacak bir ürün bozulacak parçası yok çünkü

aslında dediğiniz gibi fiyat uygun. zincir yağlamak benim motoruma tek ilgi gösterebildiğim an. eğer onuda otomatiğe bağlarsak beni üstünden atabilir :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
buralar dutluktu hep millet birbirine girmiş..
kalafatoğlunada arzular şelale..
herkez yazmışzaten..

neyse elimizde fazladan 2 adet kombine haftasonunda istanbulda yapılacak kenan sofuoğlunun yarışına bilet var,
olurda gitmek istyen irtibta geçsin benimle..

Umarım buda boş bir muhabbet değildir?
değilmi kalafatoğlu??

abla onu ayarliyacağız nema problema..
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Tabikide zevkli ve eğlenceli bir uğraş. En ince ayrıntısına kadar temizlemek. Shadow'un ulaşamadığım yerlerini kulak çöpü ile temizlerdim. Ama işe motorla bile gitsem ancak saat 6'da evde oluyorum. O yüzden az temizlik az uğraş çok gezi. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst