[Ankara - MT]

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
İşte bende onu seviyorum. Kendimi pisbir işin içinde sanıyorum. Birşey lazım olunca ilk gittiğim adresdir.
- S.A. Hüseyin abi benim motorun debriyaj maneti kırıldı sende twister maneti bulunurmu yoksa bişey uydurabilirmiyiz?
- Ayarlarız... içerde adamlarımız var..
Ayrıca önce ulus motora sonra motomaxa giden bir motorcu "oha lan bunlar beni mi kazıklamaya çalışıyor" tarzında içsesler duyabilir.

Kazıkçı olan Hüseyin abi mi motomax mı anlayamadım ? Neredeyse ortak sattıkları malzeme de yok ya gerçi...

Haftaya cumartesi amasya motosiklet festivaline gelen var mi?Ankarada gorusemedik en azindan orda bulusmayi isterim.ekimden sonra zaten yine ankaradayim.gorusuruz ins

Amasya motosiklet festivali mi vamış :sunny: Valla Amasyaya gelebilirim, isterim ama 1.si çok tanımadığın insan ile uzun yola çıkmayacağım(bunu ben hariç herkes de söylüyor), 2.si Sakaryadaki genel vaziyetten sonra birdaha "motor festivali:farao:"ne gitmesem mi diye düşünüyorum...

bu syanur karadenize gelecedi, ses seda yok

Üstad, telefonun kayıtlı, Samsun'a ulaşabilseydik 1 gün önceden arayacaktım seni. Lakin yine tanımadığım insanlar ile yaptığım gezi hernekadar eğlenceli olsa da belirlenen rotanın anca yarısına yetişebildi. Ilgaz-İnebolu-Abana-Sinop derken 4.gün Ankara'ya döndük... :pale:

@Bülent'cim senin 12 lokmanı bulucam söz :) Ama "polaaat!" diye ah çektikten sonra ne oldu diye sorduklarında "totom acıyor" demeni tavsiye etmiyorum ::blusssh:

@Helin hanım :) Dün gece dönüşte size sağ şeritten gidin demedim, şeridin sağından gidin dedim, hani ne anladınız bilmiyorum o yüzden yazdım:wiinkk:. Yer yer bizi sollayan arabalar ile zor duruma düşmemeniniz için demiştim, size çok yakın geçiyorlardı.

@Fatih abi Ankarada motorculuk ölmüş, Eto bitmiş, Yunus Derviş... Daha da bişey demiyorum, sen anla.

Bir navigasyonun kurbanı olmuş ve arkadaşlarımı güzel virajlı Seben yollarından(Osman abi'ye sorun) getiremediğimin üzüntüsünü yaşarken kendilerinin benim hakkındaki düşüncelerini gördüm bu gezide. Turgay bile aynasını kırdığımda bana bukadar GADDEMNYU! dememiştir herhalde. Çok yazık....

Samimi olarak söylemek istediğim bişey var ki, ben de bileydim o yolların toprak olduğunu, tek başıma BİLE olsam yine de girmezdim... Valla girmezdim, +250 km yol yaptıktan sonra toprağa girmek mantık işi değil, ama oldu bikere napalım. Demek birilerinin altında "Enduro" yerine spor bişeyler olsa canımızı alırlardı herhalde... :pale:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Samimi olarak söylemek istediğim bişey var ki, ben de bileydim o yolların toprak olduğunu, tek başıma BİLE olsam yine de girmezdim... Valla girmezdim, +250 km yol yaptıktan sonra toprağa girmek mantık işi değil, ama oldu bikere napalım. Demek birilerinin altında "Enduro" yerine spor bişeyler olsa canımızı alırlardı herhalde... :pale:

çocuk polemiğe girmeye gerek yok,
alttan alttan iğneleme,
oldu bitti işte uzatmanında alemi yok,
tamam anladık sende pişmansın,
lakin başını avuçlarının arasına al da,
"Benim tek başıma bile girmeyeceğim yola"
dediğin yere bizi soktuktan sonra da birilerinin altında "Enduro" yerine süper sport deme bari,

neyse uzatmayım;
"kahrolsun Bağzı şeyler.."

vintage_137051541038.jpg
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
]@Helin[/B] hanım :) Dün gece dönüşte size sağ şeritten gidin demedim, şeridin sağından gidin dedim, hani ne anladınız bilmiyorum o yüzden yazdım:wiinkk:. Yer yer bizi sollayan arabalar ile zor duruma düşmemeniniz için demiştim, size çok yakın geçiyorlardı.

Syanür Bey :) benim anladığımda oydu zaten, sağ şerit değil şeritin sağından geç dedin.. ama bir sor niye öyle yaptım? sizlere yer açmak içindi...fermuar oluşturdum yani :) sağ şerite geçmem ise bu olanlardan bağımsızdı...ben aaslında şeritiin tam ortasından geçmek istiyorum ama çukurlara denk geliyor. şeritin sağına yakın gitmeye çalışıyorum genelde...böle işte. niye bu kadar uzun oldu bu yazı? :) benim şöyle bir özel dersler almam gerekiyor zati. fren yapma, virajları alma, tamamen sorun benim için..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
çocuk polemiğe girmeye gerek yok,
alttan alttan iğneleme,
oldu bitti işte uzatmanında alemi yok,
tamam anladık sende pişmansın,
lakin başını avuçlarının arasına al da,
"Benim tek başıma bile girmeyeceğim yola"
dediğin yere bizi soktuktan sonra da birilerinin altında "Enduro" yerine süper sport deme bari,

neyse uzatmayım;
"kahrolsun Bağzı şeyler.."

http://img04.blogcu.com/v2/images/big/v/i/n/vintage/vintage_137051541038.jpg

Hayır uzatcam, illa da uzatcam. Al dedi motorunu git dedi, al dedi enduronuda dedi al dedi, ananı da al git dedi....:king:

İğneleme yaparsam nolurmuş ::karma::

]
Syanür Bey :) benim anladığımda oydu zaten, sağ şerit değil şeritin sağından geç dedin.. ama bir sor niye öyle yaptım? sizlere yer açmak içindi...fermuar oluşturdum yani :) sağ şerite geçmem ise bu olanlardan bağımsızdı...ben aaslında şeritiin tam ortasından geçmek istiyorum ama çukurlara denk geliyor. şeritin sağına yakın gitmeye çalışıyorum genelde...böle işte. niye bu kadar uzun oldu bu yazı? :) benim şöyle bir özel dersler almam gerekiyor zati. fren yapma, virajları alma, tamamen sorun benim için..

Ve sonra dedim ki kendi kendime, "umarım fermuar düzeni takılmıyordur" :) Yine de ş.içinde fermuar düzeni oluşturmayın, sıkışık trafikte siz kendinizi koruyun ve konumlandırın önce. Herzaman! Ben ona göre gerekirse sizi daha fazla mesafe ile takip ederim. Ama siz şeridin solundayken ben sağ tarafından çok mesafe bırakmak da istemedim. Birbirini tetiklemiş durum anlaşılan :)

Genel olarak trafikte birbirimizden biraz uzakta seyredemediğimiz taktirde öndeki önce kendini güvenli bir şekilde konumlandırır ve arkadakini de 2.planda düşünür. Takip eden kişi de bu duruma göre kendi gardını almak yükümlülüğündedir :wiinkk:
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Turgay bile aynasını kırdığımda bana bukadar GADDEMNYU! dememiştir herhalde. Çok yazık....

Samimi olarak söylemek istediğim bişey var ki, ben de bileydim o yolların toprak olduğunu, tek başıma BİLE olsam yine de girmezdim... Valla girmezdim, +250 km yol yaptıktan sonra toprağa girmek mantık işi değil, ama oldu bikere napalım. Demek birilerinin altında "Enduro" yerine spor bişeyler olsa canımızı alırlardı herhalde... :pale:

Bence gayet güzeldi eğlendim ben. Tek sorun molalarda iyi dinlenememiş olmamız bu hafta sonu aynı yerlerden gene gidelim de gene gelirim. Birazcık dalgadan söyleniyorduk yoksa ben mutluydum halimden eğlendim. :rendeer:
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
162
olum alışmışsınız parkta çekirdek çitlemeye, accık atraksiyon dengenizi mi bozdu? polat'ım yarın başka ortamlarda gerine gerine anlatırlar, o yolları iyi bilirim, çok geçtim de, biz tırt motorcu muyuz? her yolun adamıyık hey yavrum hey, az gittim de, dere tepe düz gittim de top kasemin içinde tıngırr mıngır ederken hohoyt..::156:: bakma sen bunlara :)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
boşverin beyler arazi candır canandır yardır bakınız . onun için her geziden zevk almaya bakınız :)
998069_10151795599901683_1636475411_n.jpg

1175076_10151795620816683_888457286_n.jpg

parkurdan sonra bel de ağrı bileklerde ağrı kaba etlerde daha çok ağrı ama görülen yerler ve adrenalin paha biçilemez
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Kazıkçı olan Hüseyin abi mi motomax mı anlayamadım ? Neredeyse ortak sattıkları malzeme de yok ya gerçi...

Hee amk her boku sen biliyon. Sana kalsa balaklavayı ucuza ebaydan 25 günde alırız..
Millet organize olup "ikinci linç girişimi" amacına ulaşmaya çalışmış sen daha herkese muhalefet olmaya çalış :farao:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Buarada birkaç mesaj önce "tanımadığım insanlarla geziye gitmem bir daha" diye birşeyler söylemiştim ben.

Bu lafı Sakaryaya gidip geldiğim BÜLENT, YUNUS, ŞENER, KORAY ve OZAN için söylemedim kesinlikle. Zaten bu kişiler için böyle bir düşüncem olsa buraya yazmam, direk söylerim "olum ben senle sürmem valla, şöyle böyle oluyor" diye. Konuşuruz yani, samimiyetten ötürü.

Ben bu lafı Amasra festivalinden bahseden bir arkadaş vardı(kusura bakma adını hatırlayamadım), Sinop gezimde yaşadıklarımdan ötürü ona karşı söyledim. O gezidede ilk defa sürdüğüm insanlar vardı ve birdaha sürmem dememin sebebi tamamen trafikteki güvenlik durumlarında kaynaklıydı. Yoksa tanımadığım için dışlamak yada horgörmekten kaynaklı bir durum yok ortada :)

Eğer bu konuda bizimkilerden alınan varsa, lütfen watsap'a da aktarın yanlış anlaşılma olmasın :wiinkk:

@Selçuk abi, senin de motor almanı 4 gözle bekliyoruz :king: Buaralar sana bir uğrayabilirim belki bir sebepten, tam belli değil ama :wiinkk:

@Buğra arkadaşımız da bana giydirmiş, biraz kızmış sanırım :) yanlış anlaşılma olmuş tamamen, hallettik :thumright
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
noliy la bi gerginlik?

Hacı abi, bizim Buğra Yibadaki Hüseyin abinin öz be öz yiğeni çıktı meğer, iyi mi... Ondan bukadar sinirlenmiş bağa :mrgreen:

Biz de senle sürmeyik la, yolda motoru söküp takıyorsun durmadan.. :p ::deliir::

İstirhame derim. İlk aldığım zamanlar baktım motor kendi kendine sökülüyor, dedim "kendin sök kendin tak" felsefesini uygulamalıyım :) O gün bugündür böyle anlaşıyoruz biz motorumla :)
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
kesikköprü barajı etkinliğine 1-2... gelen yok mu? sakaryadan daha yakın, daha zahmetsiz, daha düzgün :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst