cafe alışkanlığım yok ...masa başında otur otur nereye kadarStarbucks cepa ideal helin![]()
bauhaus a uğrayacam.. bende ordayım saat 21:00 da...aslında daha erken olamaz mı? 21:00 a kadar nerde oyalanacam![]()
Festivale gitmek için detayları konuşmak adına bu akşam Eskişehir yolu üzerindeki Burger-King de buluşuyoruz (Shell in içindeki) Başta gidecek kadro olmak üzere müsait olanları bekleriz (saat 21:00)
Bauhausta bol miktarda ve çeşit çeşit ucu demir çengelli kargo lastikleri mevcuttur...duyurulur..motorumda bu çengelleri geçirecek yer ve destekler olsa bu resimdekine yakın yükleme yapabilirim walla. çiftçilikten kalma yetenekmotosiklet yükleme sanatı...
http://imageshack.us/a/img42/516/jnc8.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------
yunus sen de iyisin merak etme, örnek olması açısından koydum![]()
Bauhausta bol miktarda ve çeşit çeşit ucu demir çengelli kargo lastikleri mevcuttur...duyurulur..motorumda bu çengelleri geçirecek yer ve destekler olsa bu resimdekine yakın yükleme yapabilirim walla. çiftçilikten kalma yetenek![]()
Bauhausta bol miktarda ve çeşit çeşit ucu demir çengelli kargo lastikleri mevcuttur...duyurulur..motorumda bu çengelleri geçirecek yer ve destekler olsa bu resimdekine yakın yükleme yapabilirim walla. çiftçilikten kalma yetenek![]()
Helin hanım hani gelecektiniz? Niye gelmediniz? :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------
Arkadaşlar artık akıllı (bendeki gerizekalı) telefon almanın zamanı geldi. Nokia Lumia 920'ye göz diktim. Trcell ile 1400 TL'ye satıyorlar. Sizce bana ne önerirsiniz? Oyun oynamayacağım, 2012'de en iyi tlf seçilmiş 920. Evet görüşleriniz nedir?
*Bu değilde şu akıllı telefonu al derseniz hangisini önerirsiniz?
Arkadaşlar artık akıllı (bendeki gerizekalı) telefon almanın zamanı geldi. Nokia Lumia 920'ye göz diktim. Trcell ile 1400 TL'ye satıyorlar. Sizce bana ne önerirsiniz? Oyun oynamayacağım, 2012'de en iyi tlf seçilmiş 920. Evet görüşleriniz nedir?
*Bu değilde şu akıllı telefonu al derseniz hangisini önerirsiniz?