[Ankara - MT]

Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
bauhaus a uğrayacam.. bende ordayım saat 21:00 da...aslında daha erken olamaz mı? 21:00 a kadar nerde oyalanacam :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
motosiklet yükleme sanatı...

jnc8.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------

yunus sen de iyisin merak etme, örnek olması açısından koydum:)
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
bauhaus a uğrayacam.. bende ordayım saat 21:00 da...aslında daha erken olamaz mı? 21:00 a kadar nerde oyalanacam :)

Erken gidenler olur belki, ben işten çıkan-evden motoru alıp gelecek olanlar için saati geç söyledim, yoksa işe motorla giden hemen de geçebilir mesela..
 
Katılım
18 Tem 2013
Mesajlar
24
Hadi geçelim o zmn :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

Bir tek ben mi geliyorum ne :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------

20:45 ben varım, ben varım, yine ben varım, ne içirdiniz bana :))
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
motosiklet yükleme sanatı...

http://imageshack.us/a/img42/516/jnc8.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------

yunus sen de iyisin merak etme, örnek olması açısından koydum:)
Bauhausta bol miktarda ve çeşit çeşit ucu demir çengelli kargo lastikleri mevcuttur...duyurulur..motorumda bu çengelleri geçirecek yer ve destekler olsa bu resimdekine yakın yükleme yapabilirim walla. çiftçilikten kalma yetenek :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Bauhausta bol miktarda ve çeşit çeşit ucu demir çengelli kargo lastikleri mevcuttur...duyurulur..motorumda bu çengelleri geçirecek yer ve destekler olsa bu resimdekine yakın yükleme yapabilirim walla. çiftçilikten kalma yetenek :)

Bendeki kabzımallıktan kalmaydı ama çiftçilikde iyiymiş:mrgreen:
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Bauhausta bol miktarda ve çeşit çeşit ucu demir çengelli kargo lastikleri mevcuttur...duyurulur..motorumda bu çengelleri geçirecek yer ve destekler olsa bu resimdekine yakın yükleme yapabilirim walla. çiftçilikten kalma yetenek :)

Helin hanım hani gelecektiniz? Niye gelmediniz? :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

Arkadaşlar artık akıllı (bendeki gerizekalı) telefon almanın zamanı geldi. Nokia Lumia 920'ye göz diktim. Trcell ile 1400 TL'ye satıyorlar. Sizce bana ne önerirsiniz? Oyun oynamayacağım, 2012'de en iyi tlf seçilmiş 920. Evet görüşleriniz nedir?
*Bu değilde şu akıllı telefonu al derseniz hangisini önerirsiniz?
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Helin hanım hani gelecektiniz? Niye gelmediniz? :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

Arkadaşlar artık akıllı (bendeki gerizekalı) telefon almanın zamanı geldi. Nokia Lumia 920'ye göz diktim. Trcell ile 1400 TL'ye satıyorlar. Sizce bana ne önerirsiniz? Oyun oynamayacağım, 2012'de en iyi tlf seçilmiş 920. Evet görüşleriniz nedir?
*Bu değilde şu akıllı telefonu al derseniz hangisini önerirsiniz?

tabi ki iphone 4s:)
lumia evet gerçekten güzel telefon, çıkacağı zamanda biyük bi hevesle beklendi ama bakıldığında çok da tutmadığı söylenebilir...ama alınırsa pişman olunmaz gibime geliyo...keza HTC de iyi...ama sonuçta android işte..bi çok android kullanıcısı zaman zaman sıkıntı çekiyo...ios akar...

şimdi android ciler başlarlar ama yok uygulama yok gelişime açık falan diye de sanırsın hepsi yazılım mühendisi:)

ben iphone diyorum...4s ya da 5
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Arkadaşlar artık akıllı (bendeki gerizekalı) telefon almanın zamanı geldi. Nokia Lumia 920'ye göz diktim. Trcell ile 1400 TL'ye satıyorlar. Sizce bana ne önerirsiniz? Oyun oynamayacağım, 2012'de en iyi tlf seçilmiş 920. Evet görüşleriniz nedir?
*Bu değilde şu akıllı telefonu al derseniz hangisini önerirsiniz?

samsung 3s diye noktalasak.. zira benim almayı planladığım telefon.. tabi her an note 2 ye de geçebilirim.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
s3-s4-s4 mini-note2 arasında en iyi pil ömrü note2 de, eğer büyüklüğü sorun değilse o olabilir, onun dışında yeni s4mini, s3den daha iyi işlemci performansı sunuyor enteresan şekilde, iphone benzeri bir tasarımı var, çeyrek hd ekranı var(boyutlarından ötürü ), trcel 1200 e veriyor sanırım onu da, bi de sudan tozdan etkilenmeyen bir modeli vardı yeni çıkacak olan ona bakabilirsin, yine herşey fayda maliyet eğrisine bakıyor, max.fayda min. maliyeti tutturmaya çalışıcan işte :)
 
Katılım
21 Haz 2013
Mesajlar
77
merhaba, ben aranızda yeni sayılırım, organizasyonlardan hiç haberim olmuyor, bu yüzden hep kaçırıyorum. Sanırım eski üyeler kendi aralarında zaten haberleşiyor. Neyse, diyeceğim o ki, bari ankara çevresinde tek kişi gidilecek yerler önerinde tek tabanca düşeyim yollara...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst