- Katılım
- 8 Mar 2013
- Mesajlar
- 96
:silent: benim minik dün akşam tamda çevre yolunda eryamana girerken bi kafa salladı. Kalp krizi geçirecektim ::156:: Neyse yavaşlayıp kenara çektim, ön teker paltamış. Sonra yol yardımını aradım neyseki ordan geçiyormuş hemen bi pompa verdi ve gitti :cat: Teşekkürler kendisine. Sabah inip ayrıntılı baktığımda jantta hafif bir eğilme vardı. Aynı yerin sağında ve solunda eğiklik var. Çok hafif bir eğilme ama tekerin hava kaçırmasına yetecek kadar var. Zamanımın olduğu bi ara ön tekeri söküp Çinici Kardeşler'e bi uğramam lazım. Ama derseniz ki Ankara'da iyi bildiğiniz bir usta var orasıda olur ::sos::::sos::::sos::
Abi cok gecmis olsun. O an hızınız neydi?