[Ankara - MT]

Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
96
:silent: benim minik dün akşam tamda çevre yolunda eryamana girerken bi kafa salladı. Kalp krizi geçirecektim ::156:: Neyse yavaşlayıp kenara çektim, ön teker paltamış. Sonra yol yardımını aradım neyseki ordan geçiyormuş hemen bi pompa verdi ve gitti :cat: Teşekkürler kendisine. Sabah inip ayrıntılı baktığımda jantta hafif bir eğilme vardı. Aynı yerin sağında ve solunda eğiklik var. Çok hafif bir eğilme ama tekerin hava kaçırmasına yetecek kadar var. Zamanımın olduğu bi ara ön tekeri söküp Çinici Kardeşler'e bi uğramam lazım. Ama derseniz ki Ankara'da iyi bildiğiniz bir usta var orasıda olur ::sos::::sos::::sos::


Abi cok gecmis olsun. O an hızınız neydi?
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Sağolun iyiyim ben motorda iyi. Sadece şunu öğrendim teker tubeless olsa bile iç lastik kullanmak gerekli :cat:
 
Katılım
15 Tem 2013
Mesajlar
5
Herkese Selamlar...
Motor sevdasına tutulalı yaklaşık 2 ay kadar oldu.. 1 ay arkadaşın motorunda gece gezmeleri, aynı motorda 50-60 km/s hızla giderken yana yatmadan sonra geçen hafta kendi motorumu aldım.. Honda CBR 250R :thumleft:
Motorum 3 renkli olanlardan, sol büyük grenajında çatlak var, aldığım zamanda vardı.. Bugün batıkent tepe de yokuş aşağı park ettikten sonra (sanırım edememişim :p ) motor sol tarafın üzerine düştü, çatlak grenajda birde çizikler oluştu.. Nazarlık gibi geziyordum onunla ama artık bir operasyon yapmanın zamanı geldi.. Dikiş falan tamir-boya mı yaptırmak daha uygun yoksa komple o grenajı değiştirmek mi..? Tamir-boya yada değişim farketmez Ankara da bunu çözebilecek bir yer varmı..? Servis fiyatını bilmiyorum çünkü olay bu akşam taze oldu :)
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Çok geçmiş olsun eğer maddi durumun yerindeyse değiştir tabiki yoksa grenaj tamiri yapabilecek bir sürü yer vardır eminim.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@Ozan geçmiş olsun Ozanım, korktum okuyunca. Jantı da halledersin inşallah

@bora bahsettiğiniz grenaj 100 TL nin altında bir fiyat olması lazım yanlış hatırlamıyorsam.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
:silent: benim minik dün akşam tamda çevre yolunda eryamana girerken bi kafa salladı. Kalp krizi geçirecektim ::156:: Neyse yavaşlayıp kenara çektim, ön teker paltamış. Sonra yol yardımını aradım neyseki ordan geçiyormuş hemen bi pompa verdi ve gitti :cat: Teşekkürler kendisine. Sabah inip ayrıntılı baktığımda jantta hafif bir eğilme vardı. Aynı yerin sağında ve solunda eğiklik var. Çok hafif bir eğilme ama tekerin hava kaçırmasına yetecek kadar var. Zamanımın olduğu bi ara ön tekeri söküp Çinici Kardeşler'e bi uğramam lazım. Ama derseniz ki Ankara'da iyi bildiğiniz bir usta var orasıda olur ::sos::::sos::::sos::

Geçmiş olsun Wozy, kazasız belasız sürüşler bu vesile ile..
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Teşekkürler hepinize. Bileniniz varsa telli jantlarda düzeltme yapabilecek bi usta tanıdığınız var mıdır? Jantın telleri değil yanağında gözle görülemeyecek kadar az ama hava kaçırmasına yetecek kadar bi eğilme mevcut. Bunu düzelttirebileceğim bi usta lazım. Yardımlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum ::eek:uestion
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
:silent: benim minik dün akşam tamda çevre yolunda eryamana girerken bi kafa salladı. Kalp krizi geçirecektim ::156:: Neyse yavaşlayıp kenara çektim, ön teker paltamış. Sonra yol yardımını aradım neyseki ordan geçiyormuş hemen bi pompa verdi ve gitti :cat: Teşekkürler kendisine. Sabah inip ayrıntılı baktığımda jantta hafif bir eğilme vardı. Aynı yerin sağında ve solunda eğiklik var. Çok hafif bir eğilme ama tekerin hava kaçırmasına yetecek kadar var. Zamanımın olduğu bi ara ön tekeri söküp Çinici Kardeşler'e bi uğramam lazım. Ama derseniz ki Ankara'da iyi bildiğiniz bir usta var orasıda olur ::sos::::sos::::sos::
Ozancım çok geçmiş olsun...
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Sağolun. Fatih abi lastik gözlemlediğim kadarıyla patlak değil. Cantta eğilme olmuş. Sanırım eryaman girişine doğru bir çukura girdim ya da bir şeyin üzerinden geçtim. Ama çok hafif bir eğilme öyle hemen hava boşalmıyor ama 5 dk'da bir şişirirsem 20psi'nin üzerinde tutabiliyorum tekeri. Tekeri bi sökeyimde uğrarım yanına senin tekeri alır dönerim nasıl olsa sarı taksiyi kullanmıyormuşsun artık :p
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
KTM nin bile en ADV. modelinin jantı eğilebiliyorsa eğer... Biz bu adamları yenebiliriz dostum ! :)
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Bence sana nazar değdi ozanım. Acil değil ama çabuk çabuk gitmelisin yollarda..
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Ozi geçmiş olsun...

An itibariyle 1200 kö sonra ayvalıktan selamlar...bozcaada ve assos süperdi, yarın rota izmir kısmetse

Kalın sağlıcakla...
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
KTM nin bile en ADV. modelinin jantı eğilebiliyorsa eğer... Biz bu adamları yenebiliriz dostum ! :)

Hiç sanmam çünkü lastik basıncım olması gerekenden düşüktü. Ulusandaki usta(bilmiyorum artık) öne 26 bas dedi arka içinde 36 olsun dedi. En yakını arka teker. Olması gereken 35/37 max payload içinse 35/40 olmalıydı. Eğilme şansıma yanlarda çok az oldu. Dikkatli bakınca anlaşılıyor. Umarım yapılabilir bir şeydir. Olmazsa da http://www.ktmtwins.com/rad-manufacturing-ktm-950-990-adventure-front-wheel Bunu yaparım artık.
Şundan eminim artık hiç bir zaman bi standart olmayacak bu işte. Yurtdışındaki KTM servislerinin videosuna bakıyorsun adamlar sanki yiyecek işiyle uğraşan bir fabrikada çalışıyor gibiler. O derece temiz ve özenliler. Bizde nasıl, eller yağ içinde üstbaş gidik. Yav artık şundan eminim beni bir aylığına KTM'ye eğitime gönderseler adamların burda yapmaya çalıştıklarını en az 5 katı daha iyi yaparım. En azından lastik basınçlarını doğru bil be yav.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------

Bence sana nazar değdi ozanım. Acil değil ama çabuk çabuk gitmelisin yollarda..

Bi nazar boncuğu al ozaman kardeşim böyle yola çıkarsam turuncu siyah papyon olurum bi viraja.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst