[Ankara - MT]

Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
59
Boğazına dizildimi işkembeler bensiz... :bounce::bounce::wiinkk::wiinkk:

kuzen yapma böyle cık gel ben sana neler yaparım

eyvallah kuzen Allah senden razı olsunda dostmusun düşmanmısın anlamadımki:silent: bu manyak 1.viteste 100 diyo, alalı 2 gün oldu 4 kere plakamı gördüm:pr: nadiren 2ye takıyorum resmen ömür törpüsü bu:bounce:

bırazcık zaman ver kendine alısırsın

arkadaşlar 3 kişi daha geliyor bunlar aras silo ve sami
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
hımm gündüzleri çalışman kötü olmuş (istersen arayıp izin isteyelim :)) eğer daha burdaysan çarşamba bekleriz ama sanırım gitceksin

belki geziden sonra gezidekilerle oturabiliriz istersen haber verebiliriz...



aga eleman lazım mı ben sıkıldım bu bilgisayar işinden yaa 10 senedir o bana bakıyo ben ona :)

önce bi karnımız doysun da :cherry:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
122
günaydın angaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.:cherry:
adana yolculuğumdan yeni döndüm.
daha kendime gelemedim.
pazar günü için akşama dogru haberdar ederim sizi .
bu arada HERGELE 65000 km.geçti :bounce:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
8 kişi olcaz yetmezmi kib

ee iyiymiş 8 kişi görüşürüz o zaman yarın sabah kaçta çıkalım 7 mi 8 mi :)

günaydın angaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.:cherry:
adana yolculuğumdan yeni döndüm.
daha kendime gelemedim.
pazar günü için akşama dogru haberdar ederim sizi .
bu arada HERGELE 65000 km.geçti :bounce:

hoşgeldinnnn bu sene iyi gezdin heraldee inşallah bigün bizede nasip olur :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
pro sen bugun tükkana gidiyomusun, gidiyosan haber eyle de bende uğramaya çalışcam merak ettim yerinizi :)
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
38
arkadaşlar herkse merhaba gün birlik beraberlik gününüdür 30ağustos zafer bayramınız kutlu olsun.onur yarın temizlik var diyo:silent:siz gezelim diyonuz.nasıl olacak.ben herkes yarın temizliğe gelsin derim benim fikrim:cat:eek:nları yanlız bırakmamalıyız.
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
arkadaşlar herkse merhaba gün birlik beraberlik gününüdür 30ağustos zafer bayramınız kutlu olsun.onur yarın temizlik var diyo:silent:siz gezelim diyonuz.nasıl olacak.ben herkes yarın temizliğe gelsin derim benim fikrim:cat:eek:nları yanlız bırakmamalıyız.

yaw bukadar parlak bi fikir senden çıkabilirdi zaten murat aras:p şimdi bi grup arkadaş güneşi, gölü, mangalı bırakacak temizliğe gelecek bana pek inandırıcı gelmedi:silent: ii gaz vermişin ama haa "birlik beraberlik mesajları falan:cat:" ama :cherry:yemezlerrrr
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst