- Katılım
- 29 May 2008
- Mesajlar
- 179
pazar gece gidiyorum
sanırım katılamam. yine de sonsuz teşekkürler iyi piknikler arkadaşlar
sami mrb nasıl yeni düldül kaykaydan kurtardım seni
işkembe içtik tosunum
Boğazına dizildimi işkembeler bensiz... :bounce::bounce::wiinkk::wiinkk:
eyvallah kuzen Allah senden razı olsunda dostmusun düşmanmısın anlamadımki:silent: bu manyak 1.viteste 100 diyo, alalı 2 gün oldu 4 kere plakamı gördümr: nadiren 2ye takıyorum resmen ömür törpüsü bu:bounce:
hımm gündüzleri çalışman kötü olmuş (istersen arayıp izin isteyelim) eğer daha burdaysan çarşamba bekleriz ama sanırım gitceksin
belki geziden sonra gezidekilerle oturabiliriz istersen haber verebiliriz...
aga eleman lazım mı ben sıkıldım bu bilgisayar işinden yaa 10 senedir o bana bakıyo ben ona![]()
önce bi karnımız doysun da :cherry:
pazar gece gidiyorumsanırım katılamam. yine de sonsuz teşekkürler iyi piknikler arkadaşlar
![]()
günaydın abi nasılsın kaç kişi olduk şimdi gezide
8 kişi olcaz yetmezmi kib
günaydın angaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.:cherry:
adana yolculuğumdan yeni döndüm.
daha kendime gelemedim.
pazar günü için akşama dogru haberdar ederim sizi .
bu arada HERGELE 65000 km.geçti :bounce:
günaydın angaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.:cherry:
adana yolculuğumdan yeni döndüm.
daha kendime gelemedim.
pazar günü için akşama dogru haberdar ederim sizi .
bu arada HERGELE 65000 km.geçti :bounce:
pro sen bugun tükkana gidiyomusun, gidiyosan haber eyle de bende uğramaya çalışcam merak ettim yerinizi![]()
arkadaşlar herkse merhaba gün birlik beraberlik gününüdür 30ağustos zafer bayramınız kutlu olsun.onur yarın temizlik var diyo:silent:siz gezelim diyonuz.nasıl olacak.ben herkes yarın temizliğe gelsin derim benim fikrim:catnları yanlız bırakmamalıyız.