- Katılım
- 27 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,686
saygılı köle hemi:queen:köle yok artık aaao kaan oldu abi...
saygılı köle hemi:queen:köle yok artık aaao kaan oldu abi...
saygılı köle hemi:queen:
evet abi bak kaan hemde saygı duyan bir köle
istersen burdan açıklayım bu saygı olayını kaan
evet abi bak kaan hemde saygı duyan bir köle
istersen burdan açıklayım bu saygı olayını kaan
demetevlerde dün akşam görüştükte biraz işimiz vardı :cherry:
valla fazla takılmadık arardık yoksa
:silent: sabaha kadar dolandık durduk dememiş miydin![]()
:mrgreen: benim mum da birazdan söner abi
Rus Rus Rus her taraf Rus midem bulandı artık.r: çabuk gel cumaretesi sıkıldım be bıktım bu Ruslardan.:farao:Rusyadamıyım Türkiyedemiyim anlamadım.Kuzen nerelerdesin yavri görüşemiyoruz
ale:
çok fena, metin ustanın orda daha dün hemde ta satılmış kıl payı kaçırdım buda benim bahtsızlığımr: sağlam bi africa içinde çok ümitli değilim nekadar gördüysem taksiden çıkma şahin gibiydi (murat abinin motoru tenzih ederim
onu daha göremedik kısmetse yarına artık)
ben söyleyim Murat Abinin alacağı motor, göbek yapmaya devam ederse 3vakte kadar sağlam bi chopperci olur en azından şekil itibari ile tam formata girer :cherry:
:silent: sabaha kadar dolandık durduk dememiş miydin![]()
köle yok artık aaao kaan oldu abi
bu arada dün davut abi bir tantuni ısmarladı çok güzeldi canım
valla ağzının tatını biliyor davut abii
O kadar yıl yanındaydım ulem 1 tane lahmacun ısmarlamadı bana....r:
r:
r:
r:
Yadzdım bunu çekirge.... :bounce::bounce::bounce:
saygılı köle hemi:queen:
arkadaşlar bugün çok salakça motorumdan düştüm çanağımın üstüne ayyy!
ayaklığı indirmeden direksiyonu kilitledim yana doğru bırakıp tam inerken yapıştık ikimizde beraber yere allahtan bi gören olmadı tam bi rezillik! çanağım hala acıyor yaw :mrgreen::mrgreen:
günaydın millet,
serdar aç bakalım bi kesik köprüü.... gelen gelir gelmeyen sağlar bizimdir...
bak ya arkamdan konusuyo takıntılı![]()
anlaşıldı.. sen motturunu sürmeye başladın mı?? yoksa hala evde yatıyomu gariban???