[Ankara - MT]

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Rus Rus Rus her taraf Rus midem bulandı artık.:pr: çabuk gel cumaretesi sıkıldım be bıktım bu Ruslardan.:farao:Rusyadamıyım Türkiyedemiyim anlamadım.Kuzen nerelerdesin yavri görüşemiyoruz:pale:
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
Selam arkadaşlar... Nasılsınız?

Rezalet bir kuşadası seyahatinden sonra yine izmire döndüm. Şu anda ıldır diye biryerdeyim. Motorum dağın başında verdiğim bir moladan sonra çalışmadı ve beni ilk defa korkuttu.... marşa basıyorum tık yok. Neyse ki sadece farlarım kısa devre yapmış ve yanmışlar far açıkken akü mafişti. farları kapatınca bizim çin güzeli kendine geldi. Alaçatıda motorcuya gösterdim daha önce taktığım neolnlardan olduğunu söyledi yine kendi sarı farlarından taktım.

Bi değişiklik olmazsa cuma günü döneceğim sanırım motoru otobüsle getireceğim. İzmir ankara arası motoruma güvenim kalmadı çok garip sesler çıkartıyor şimdide....

Acar pastane motorcunuzdan son gelişmeler böyledir.
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
59
Rus Rus Rus her taraf Rus midem bulandı artık.:pr: çabuk gel cumaretesi sıkıldım be bıktım bu Ruslardan.:farao:Rusyadamıyım Türkiyedemiyim anlamadım.Kuzen nerelerdesin yavri görüşemiyoruz:pale:

bensiz gidersen her taraf rus olur benle gitseydin ben hepsini dağıtırdım

çok fena, metin ustanın orda daha dün hemde ta satılmış kıl payı kaçırdım buda benim bahtsızlığım:pr: sağlam bi africa içinde çok ümitli değilim nekadar gördüysem taksiden çıkma şahin gibiydi (murat abinin motoru tenzih ederim:) onu daha göremedik kısmetse yarına artık)



ben söyleyim Murat Abinin alacağı motor, göbek yapmaya devam ederse 3vakte kadar sağlam bi chopperci olur en azından şekil itibari ile tam formata girer :cherry:

mrb kaykaycı kardeşim
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
köle yok artık aaa :) o kaan oldu abi

bu arada dün davut abi bir tantuni ısmarladı çok güzeldi canım :)

valla ağzının tatını biliyor davut abii

O kadar yıl yanındaydım ulem 1 tane lahmacun ısmarlamadı bana....:pr::pr::pr::pr:

Yadzdım bunu çekirge.... :bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bugün çok salakça motorumdan düştüm çanağımın üstüne ayyy!
ayaklığı indirmeden direksiyonu kilitledim yana doğru bırakıp tam inerken yapıştık ikimizde beraber yere allahtan bi gören olmadı tam bi rezillik! çanağım hala acıyor yaw :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
arkadaşlar bugün çok salakça motorumdan düştüm çanağımın üstüne ayyy!
ayaklığı indirmeden direksiyonu kilitledim yana doğru bırakıp tam inerken yapıştık ikimizde beraber yere allahtan bi gören olmadı tam bi rezillik! çanağım hala acıyor yaw :mrgreen::mrgreen:

geçmiş olsun kendine dikkat et ...
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
günaydın millet,


serdar aç bakalım bi kesik köprüü.... gelen gelir gelmeyen sağlar bizimdir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst