[Ankara - MT]

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
59
Merhaba;

Ankara'da Kiralık motosiklet bulabileceğim biryer bilen varmı?

İlginize şimdiden teşekkürler
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
aha ben buraya hiç girmiyodum ki:)
yeni keşfettim valla:p
@ baskentli1 Bu fotoğraf çok güzel çıkmış, Kaan daha nice gezilere canım :rendeer:
sağol Aytaç abla inşallah hepberaber:rendeer:

Davut abi saygı ve sevgi çerçevesi içinde soruyorum nasılsın?:mrgreen:

ek
iyiki bişey yazıyoz ha hiç cevap yok:p
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beni falan soran yok yaw püü :mrgreen: :p
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
bmw var :)
biraz pahalı olabilir, ben başka da bilmiyorum...

çok fena, metin ustanın orda daha dün hemde ta satılmış kıl payı kaçırdım buda benim bahtsızlığım:pr: sağlam bi africa içinde çok ümitli değilim nekadar gördüysem taksiden çıkma şahin gibiydi (murat abinin motoru tenzih ederim:) onu daha göremedik kısmetse yarına artık)



ben söyleyim Murat Abinin alacağı motor, göbek yapmaya devam ederse 3vakte kadar sağlam bi chopperci olur en azından şekil itibari ile tam formata girer :cherry:

siyah bir transalp di fiyatıda çok güzeldi kendide benim motorum olması alırdım diyebilceğim bi motordu yane...
bulursun merak etme :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
günaydın millet, dün yazamadım bizim cüceyi yeni okuluna yazdırma telaşı vardı... bu çarşamba toplantıya gelemiyorum ama hafta sonu kesikköprü kesin.....:p


Ya arkadaşlar Ankara'da kiralık motosiklet bulabileceğim bir yer varmı?

arkadaşım kiralık motosiklet derken ne istiyorsun yazmamışsın ki??? scooter mı, şopar mı (nasıl isim ama) enduro mu, küçük bişi mi büyük bişi mi ??? neee???

abi sen bana güzel bulduğun bir resmi email at ben koyarım buraya şimdi koycam bir resim daha kızcaksın bu arada levent abi yok bugün nerelerde acaba

geldim geldimmmmm...........sen nerdesin bakim??? hafta sonuna hazır mısın??
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
gece kampı için malzeme lazım hayatım.. en azından çadır uyku tulumu falan... ama bana kesinlikle uyar... gezi diyin canımı yiyin....gerekirse ediniriz....

abi tamam ozman sen uyku tulumlarını çadırı getir en az 4 kişilik olsun davut abide semaveri saçı alsın ozgur abi de lazım olcak motor malzemleri getirsin...

bende artık motorumu alır gelirim :queen:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
abi tamam ozman sen uyku tulumlarını çadırı getir en az 4 kişilik olsun davut abide semaveri saçı alsın ozgur abi de lazım olcak motor malzemleri getirsin...

bende artık motorumu alır gelirim :queen:

şişit usta köle... daha azat edilmedin.. öyle onu al bunu al falan yok... sen hepsini diğer köellerle ayarlayıp bizi rahat ettireceksin.... kapişş..???::evil::
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
şişit usta köle... daha azat edilmedin.. öyle onu al bunu al falan yok... sen hepsini diğer köellerle ayarlayıp bizi rahat ettireceksin.... kapişş..???::evil::

köle yok artık aaa :) o kaan oldu abi

bu arada dün davut abi bir tantuni ısmarladı çok güzeldi canım :)

valla ağzının tatını biliyor davut abii
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
demetevlerde dün akşam görüştükte biraz işimiz vardı :cherry:

valla fazla takılmadık arardık yoksa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst