sağol Aytaç abla inşallah hepberaber:rendeer:@ baskentli1 Bu fotoğraf çok güzel çıkmış, Kaan daha nice gezilere canım :rendeer:
aha ben buraya hiç girmiyodum ki
yeni keşfettim valla
sağol Aytaç abla inşallah hepberaber:rendeer:
Davut abi saygı ve sevgi çerçevesi içinde soruyorum nasılsın?:mrgreen:
ek
iyiki bişey yazıyoz ha hiç cevap yok![]()
çok fena, metin ustanın orda daha dün hemde ta satılmış kıl payı kaçırdım buda benim bahtsızlığımr: sağlam bi africa içinde çok ümitli değilim nekadar gördüysem taksiden çıkma şahin gibiydi (murat abinin motoru tenzih ederim
onu daha göremedik kısmetse yarına artık)
ben söyleyim Murat Abinin alacağı motor, göbek yapmaya devam ederse 3vakte kadar sağlam bi chopperci olur en azından şekil itibari ile tam formata girer :cherry:
iyidir abi napim yaiyiyim canım teşekkür ederim sen nasılsın bakalım
beni falan soran yok yaw püü :mrgreen:![]()
Ya arkadaşlar Ankara'da kiralık motosiklet bulabileceğim bir yer varmı?
abi sen bana güzel bulduğun bir resmi email at ben koyarım buraya şimdi koycam bir resim daha kızcaksın bu arada levent abi yok bugün nerelerde acaba
günaydın millet, dün yazamadım bizim cüceyi yeni okuluna yazdırma telaşı vardı... bu çarşamba toplantıya gelemiyorum ama hafta sonu kesikköprü kesin.....![]()
touring tarzı kiralık motosiklet arıyorum bilen varmı?
Bak ya abi sen bizi iyice bıraktınhafta sonu gece kamp yapalım mı acaba
abi sahibinden.com a bak varsa orda vardır :cat:
gece kampı için malzeme lazım hayatım.. en azından çadır uyku tulumu falan... ama bana kesinlikle uyar... gezi diyin canımı yiyin....gerekirse ediniriz....
abi tamam ozman sen uyku tulumlarını çadırı getir en az 4 kişilik olsun davut abide semaveri saçı alsın ozgur abi de lazım olcak motor malzemleri getirsin...
bende artık motorumu alır gelirim :queen:
şişit usta köle... daha azat edilmedin.. öyle onu al bunu al falan yok... sen hepsini diğer köellerle ayarlayıp bizi rahat ettireceksin.... kapişş..???::evil::
köle yok artık aaao kaan oldu abi
bu arada dün davut abi bir tantuni ısmarladı çok güzeldi canım
valla ağzının tatını biliyor davut abii
demetevlerde dün akşam görüştükte biraz işimiz vardı :cherry:
valla fazla takılmadık arardık yoksa