- Katılım
- 24 Haz 2008
- Mesajlar
- 353
yarın artık ararız cepten davut abiyi ayarlarız pazar gününe toplantıyı davut abi görürsen msj yaz gitcezmi gitmiycez mi
yarın artık ararız cepten davut abiyi ayarlarız pazar gününe toplantıyı davut abi görürsen msj yaz gitcezmi gitmiycez mi
2 arkadaş daha vardı isimlerini hatırlamıyorum ...
pazar günü kalecik kızılcıhamam gezisi varmış ...
Tüm Ankaralı motorculara selamlar,
Motor hayallerime veda etmek üzereyken 1 ay önce spor salonunda başka bir bayanla konuştuktan sonra hayallerimi gercekleştirmeye karar verdimO sohbetten bir hafta sonrada motorumu almıştım ve eğitimlere başlamıştım. Şimdilik 2 haftadır yollardayım. Şu ana kadar Allaha şükür herhangi bir problem yaşamadım.
Eğer Ankara cevresine geziler olursa bende katılmak isterim. Şu ana kadar hergün işe( Kızılay Sakarya) gidip gelme vs dışında pek şehir dışına cıkmadım. Benim içinde güzel bir tecrübe olur.
Selamlar
Esener abi ve Cenkay abi :bounce:
napıyonuz len sırma saçlar?Davut Abi'nin istediği başlığı açtım Duyurular'a. Ben katılamıyorum ne yazık ki
ale:
İyi eğlenceler dilerim sizlere.
sen Rayjay (atilla)'nın motor aradığı arkadaş mısın? O da Falcon almıştı da.
Selam arkadaşlar. Nasılsınız?
Öncelikle hepinizin kandili mübarek olsun. Ben unutmuştum sağolsun cbf150 tebrik msj ı attıda aklıma geldi..
Bu arada bu pastane motorcusu alanya dan sıkıldı şimdi çeşmeye geçme planları yapıyorum. Bana yol hakkında bilgi verebilecek varmı hangi güzergahı kullanayım? direk gideyimi yoksa bir gün mola vereyimi?....
Murty06 iç yoldan izmirden alanya ya gelmiş lakin yolda zift atıldı motor battı dedi onun dışında bilgi verecek olan var mı?
abi herkesin içinde neden köle diyosun
bu arada ne biçim köpekti ama aslan gibi
abi herkesin içinde neden köle diyosun
bu arada ne biçim köpekti ama aslan gibi
günaydınnnnnnnn,
pazar gezisi süperdi ama ... çok yanmışım heryerim acıyo....
Tüm Ankaralı motorculara selamlar
Size de selamlar, öncelikle hayırlı olsun dileklerimi iletip sonra da sizi
toplaşmalara davet etmeyi kendime bir borç biliyorum![]()
:cherry: :cherry:
:rendeer: :rendeer:
sonra da her bayan üyeye yaptığın gibi sırtını dönüp konuşmazsın
:cherry:
Aaaaa kime öyle yaptım yaaa, kalbimi kırıyorsun ama![]()
:cherry: