[Ankara - MT]

Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
yarın artık ararız cepten davut abiyi ayarlarız pazar gününe toplantıyı davut abi görürsen msj yaz gitcezmi gitmiycez mi
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
hımmm yeniyiz ya bilmiyorum :) o gün foruma konu açın demişti ben ondan yazdım ayarlayalım o zaman bişeyler haber verelim

pazar günü şabanözü gezisi varmış gelmek isteyenler ANKAMALL önünde pazar sabah 07:30 de toplanılcakmış açarlar konuyu heralde bugün yarın
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
2
Tüm Ankaralı motorculara selamlar,

Motor hayallerime veda etmek üzereyken 1 ay önce spor salonunda başka bir bayanla konuştuktan sonra hayallerimi gercekleştirmeye karar verdim:) O sohbetten bir hafta sonrada motorumu almıştım ve eğitimlere başlamıştım. Şimdilik 2 haftadır yollardayım. Şu ana kadar Allaha şükür herhangi bir problem yaşamadım.

Eğer Ankara cevresine geziler olursa bende katılmak isterim. Şu ana kadar hergün işe( Kızılay Sakarya) gidip gelme vs dışında pek şehir dışına cıkmadım. Benim içinde güzel bir tecrübe olur.

Selamlar
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
napıyonuz len sırma saçlar? :) Davut Abi'nin istediği başlığı açtım Duyurular'a. Ben katılamıyorum ne yazık ki :pale:

İyi eğlenceler dilerim sizlere.

Tüm Ankaralı motorculara selamlar,

Motor hayallerime veda etmek üzereyken 1 ay önce spor salonunda başka bir bayanla konuştuktan sonra hayallerimi gercekleştirmeye karar verdim:) O sohbetten bir hafta sonrada motorumu almıştım ve eğitimlere başlamıştım. Şimdilik 2 haftadır yollardayım. Şu ana kadar Allaha şükür herhangi bir problem yaşamadım.

Eğer Ankara cevresine geziler olursa bende katılmak isterim. Şu ana kadar hergün işe( Kızılay Sakarya) gidip gelme vs dışında pek şehir dışına cıkmadım. Benim içinde güzel bir tecrübe olur.

Selamlar

sen Rayjay (atilla)'nın motor aradığı arkadaş mısın? O da Falcon almıştı da.
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
Selam arkadaşlar. Nasılsınız?

Öncelikle hepinizin kandili mübarek olsun. Ben unutmuştum sağolsun cbf150 tebrik msj ı attıda aklıma geldi..

Bu arada bu pastane motorcusu alanya dan sıkıldı şimdi çeşmeye geçme planları yapıyorum. Bana yol hakkında bilgi verebilecek varmı hangi güzergahı kullanayım? direk gideyimi yoksa bir gün mola vereyimi?....

Murty06 iç yoldan izmirden alanya ya gelmiş lakin yolda zift atıldı motor battı dedi onun dışında bilgi verecek olan var mı?
 
Katılım
12 Eki 2007
Mesajlar
86
Merhaba Gürsel. Ben daha önce kıyıdan araba ile Antalya İzmir güzergahı yapmıştım. Yol gerçekten çok virajlı ve yorucu idi. Ancak tabii aynı güzergah motosiklet ile daha keyifli olabilir. Ama yine de daha içerilere girerek haritada ana yol olarak gösterilen yollardan da gidebilirsin, tercih senin. Kendine iyi bak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Esener abi ve Cenkay abi :bounce:

aytacım canım sağolasın tenk yuu..
4 üde yanımdalardı güzelim motorlar rezil olmuşlardı abe er yeri zivt olmuş moturcukların..:queen:

napıyonuz len sırma saçlar? :) Davut Abi'nin istediği başlığı açtım Duyurular'a. Ben katılamıyorum ne yazık ki :pale:

İyi eğlenceler dilerim sizlere.



sen Rayjay (atilla)'nın motor aradığı arkadaş mısın? O da Falcon almıştı da.

ooo procan geçmiş olsun senin yazılarını görmek sevindirdi bisi birdaha olmaması dileği ile ALLAH beterinden saklasın ALLAH kaza bela vermesin..:rendeer:

Selam arkadaşlar. Nasılsınız?

Öncelikle hepinizin kandili mübarek olsun. Ben unutmuştum sağolsun cbf150 tebrik msj ı attıda aklıma geldi..

Bu arada bu pastane motorcusu alanya dan sıkıldı şimdi çeşmeye geçme planları yapıyorum. Bana yol hakkında bilgi verebilecek varmı hangi güzergahı kullanayım? direk gideyimi yoksa bir gün mola vereyimi?....

Murty06 iç yoldan izmirden alanya ya gelmiş lakin yolda zift atıldı motor battı dedi onun dışında bilgi verecek olan var mı?

hemşo seninde kandilin mübarek olsun..

murti,,emrah,,esener,,cenkay.. bu kafadarlar geçengün antalyada yanımdalardı çok sıcak kanlı karşıladılar beni keşke seninlede buluşsak bea..

ama moturlar tam bir rezaletti güzelim africatwin ve regal raptor kapkara zivt içindeydi gerçi otoyıkamada gaz ile yıkatınca bişi kalmaz..
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
Günaydınnnn valla bende acayip yanmışım :)

Gezi fotoğraflarından bazıları geriside yakın zamanda eklenecektir.

resim1.jpg


resim2.jpg


resim3.jpg


resim4.jpg


resim5.jpg


resim6.jpg
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
aferen sana ...... seni azletmek yerine daimi köle ve kölelerin şahı olarak atıyorum.... kesikköprü gezisine nasip olursa başka kölelerde götürerek seni ödüllendirecezz....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüm Ankaralı motorculara selamlar

Size de selamlar, öncelikle hayırlı olsun dileklerimi iletip sonra da sizi
toplaşmalara davet etmeyi kendime bir borç biliyorum :p :p :cherry: :cherry:

:rendeer: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst