Ankara MT Murti06 "teskere" aldı...

Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
329
HOŞGELDİNNN:rendeer::flower:::koop::::biggrinn:::coool::::sefereee::winkwink::winkwink::friends:::fool::
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
Hoşgeldin Murat abi... Karşılama komitesinde olmayı çok isterdim ama zamanlama hatası. Umarım sağlığın sıhhatin yerindedir. Bu arada sen şimdi kaç tertip oluyon?:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
geçmiş olsun abi, sağsağlim döndüğüne sevindim, Allah birdaha göstermesin :rendeer:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Geçmiş olsun.... :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdi oturur millete ben askerlikyaptım diye bir ton anısını da anlatır :p
yaptık tabi ama 11 sene önce teskere almama rağmen dediler sen 30 gün eksik askerlik yapmışsın tamamlayacaksın gel şu eksik kalan kısmınıda yap dediler bizde gittik tabi eksik askerliğimizde internet başında geçti :wiinkk: Yalova'da canlı canlı anlatırım sana askerlik maceralarımı :p:p:p
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
yaptık tabi ama 11 sene önce teskere almama rağmen dediler sen 30 gün eksik askerlik yapmışsın tamamlayacaksın gel şu eksik kalan kısmınıda yap dediler bizde gittik tabi eksik askerliğimizde internet başında geçti :wiinkk: Yalova'da canlı canlı anlatırım sana askerlik maceralarımı :p:p:p

Yalovaya geleceksin yani öyle mi?
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
şimdilik belli değil ama 1saatlik gelirim yine gelirim Hatta rekora gelirim:p
Görüşürüz inş..:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin :rendeer: sivil hayatında başarılar dilerim...
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
yaptık tabi ama 11 sene önce teskere almama rağmen dediler sen 30 gün eksik askerlik yapmışsın tamamlayacaksın gel şu eksik kalan kısmınıda yap dediler bizde gittik tabi eksik askerliğimizde internet başında geçti :wiinkk: Yalova'da canlı canlı anlatırım sana askerlik maceralarımı :p:p:p

eğlenmeye geliyorduk biz oraya ama nyse.. :p:p
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Murat abi hoşgeldin de,
ne askerliği bu anlamadım ben ya bi anlatır mısın sana zahmet..
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Ali abinin dükkanda biraz lak lak ladıktan sonra İncekte yeni yapılan yarış pistine gittik.Pro pistin kalite kontrolunü yaptıktan sonra davul çalan midelerimizin sesine kulak vererek mideleri susturmaya Eymire gittik.

resim000al5.jpg


resim001hw1.jpg


resim002rb2.jpg


Açlıktan balığın menşeine falan bakmadan mideye indirdik:queen: yediğimiz balıklar ne balığıydı laaa bilen varmı:silent:
resim003vx2.jpg


Toplanın lan bakıyim sizin babanız muhtarmı:cherry: "Saldım çayıra mevlam gayıra" misali yatıyorlar.
resim004tb8.jpg


Bu ördek ya çok zeki yada çok gerizekalı.:cherry:Resmen poz veriyor ördek yaaa.Ama az daha kangallara yem oluyordu:queen:
resim005qu1.jpg


resim006aq6.jpg


resim007xl7.jpg


resim008px1.jpg


resim009bk1.jpg


Bitti.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yediğimiz balıklar ne balığıydı laaa bilen varmı:silent:

resim006aq6.jpg

pro ördeğe bakarken hipnoza girdi ve kendini ördek sanmaya başladı :queen::queen:

balık uskumruydu :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst