- Katılım
- 15 Mar 2008
- Mesajlar
- 329
HOŞGELDİNNN:rendeer::flower:::koop::::biggrinn:::coool::::sefereee::winkwink::winkwink::friends:::fool::
Şimdi oturur millete ben askerlikyaptım diye bir ton anısını da anlatır![]()
yaptık tabi ama 11 sene önce teskere almama rağmen dediler sen 30 gün eksik askerlik yapmışsın tamamlayacaksın gel şu eksik kalan kısmınıda yap dediler bizde gittik tabi eksik askerliğimizde internet başında geçti :wiinkk: Yalova'da canlı canlı anlatırım sana askerlik maceralarımıŞimdi oturur millete ben askerlikyaptım diye bir ton anısını da anlatır![]()
yaptık tabi ama 11 sene önce teskere almama rağmen dediler sen 30 gün eksik askerlik yapmışsın tamamlayacaksın gel şu eksik kalan kısmınıda yap dediler bizde gittik tabi eksik askerliğimizde internet başında geçti :wiinkk: Yalova'da canlı canlı anlatırım sana askerlik maceralarımı![]()
bir aksilik olmazsa cuma gecesi ordayız :cat::cat:Yalovaya geleceksin yani öyle mi?
ateş almaya mı geliyorsun ne bir saati :silent:şimdilik belli değil ama 1saatlik gelirim yine gelirim Hatta rekora gelirim
Görüşürüz inş..![]()
yaptık tabi ama 11 sene önce teskere almama rağmen dediler sen 30 gün eksik askerlik yapmışsın tamamlayacaksın gel şu eksik kalan kısmınıda yap dediler bizde gittik tabi eksik askerliğimizde internet başında geçti :wiinkk: Yalova'da canlı canlı anlatırım sana askerlik maceralarımı![]()
yediğimiz balıklar ne balığıydı laaa bilen varmı:silent:
![]()