ANKARA' da bir motorsikletçi kardeşimizi kaybettik

Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
Allah rahmet eylesin geride kalanlara sabır versin çok üzücü bi durum bugün okuduğum 2. kaza haberi :( :(
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Allah rahmet eylesin. yahu ankarada bu soğukta kasksız yola çıkıırmı cık cık çok yazık
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
304
allah rahmet eylesin yakınlarına sabır versin ne diyelim :pale:
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
ne oluyor bugün yaaaa :( daha ilkini atlatamadan bir haber daha... allah rahmet eylesin kalanlara sabır versin.. LÜTFEN BİRAZ DAHA TEMKİNLİ DİKKATLİ KULLANIN.. LÜTFENN.... HİÇ KİMSE YOLA ÇIKARKEN BEN KAZA YAPACAĞIM DİYE ÇIKMIYOR..... UNUTMAYIN...
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
öfff bugünde ne böyle allah aşkına yaww

allah rahmet eylesin.
geride kalanlarına allah sabır versin. :(:(
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
563
bu ne ya hep kaza ve ölüm haberleri allah rahmet eylesin ailesine ve yakınlarına sabır versin...
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
allah rahmet eylesin mekanı cennet olsunen ufak hatayı kabul etmiyor motosiklet işi lütfen dikkat edelim .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah rahmet eylesin...toprağı bol olsun ..
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
bu ne ya bugün :salut:

off gencecik bir hayat daha :pr:
Allah rahmet eylesin
Allah ailesine yakınlarına sabır versin
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
93
nedir bu abicim yaaa.
bugün hep vefat haberi zaten sıkıntılı günlerdeyiz dahada bi sıkıldı içim.
allah rahmet eylesin geride kalanlara da sabır.:salut:




bu tür haberler hep motosiklet sitelerinde var malesef ya hu.
ve topik: kaza veölüm şaka gibi değil mi

allah rahmet etsin arkadaşımıza.:salut:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Allah rahmet eylesin demekten başka bişey bırakmamış bize merhum. kazayı atlatsaydı kaskını mutlaka tak derdik ama yapcak bişe yok. Allah rahmet eylesin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst