Ankara AOÇ Kavşağındaki "umursanmayan" tehlike.

Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
134
her sene asfalt yenilenir şu duruma bak sadece göz boyama. Adam gibi yap bir defa yap. Sonrada kazalarda yolun kusuru yok denir
Duyarlı davranışından ötürü teşekkürler. Gerekli ise eğer bizlerde telefon açalım. Evren'nin dediği gibi illa biri ölecek ondan sonra tedbir alınacak

sen nediyon kardesim ya bu yazı yazılırmı yaw nasıl birdefa yap adam gibi yap bir defa yol yapılsa hiç bozulmasa kazalar en aza indirilse nasıl yol yapma bahanesi bulacak ki nasıl yol yapıpta 10 liralık yolu 3 liraya maal edip kalan 7 lirayı cebe indirecek aman kardes dur yaw bak mahkemeye verirler bizi hiç denirmi birkez yol yap adamgibi yap die dikkatli olalım lütfen tabi bu isin gırgırı

ülkemizdeki anlayıslar bu şekilde adamlar yolun projesi çok güzel fakat yolu yaparken insan canı düsünmeden malzemeden çalacak ki 1 yıl sonra bu yol buzulsun çöksün ki bir daha yapabilsinler
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Hocam bunu www.sikayetvar.com a yazar mısın?

Fotoları da çekmişsin ya onların linkini de eklersin şikayet mesajına.

Oraya yazmanın da bir faydası olacağını sanmıyorum. Sanırım Belediyeye yazılı başvuru yapmak lazım ama o da nasıl olsa bürokrasiye takılacak, adamı dilekçe verdiğine pişman edecekler. Lanet olsun artık keyifleri olduğunda ilgilenecekler işte... yapacak birşey yok.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
bu ptt kablolarımı ne var yer altından geçiyor kazmıs 5 cm kadar çukur olmus bende fark etmedim motorla daldım zaten scoter tekerlekler ufacık zor topladım kendimi
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
çok güzel bir örnek. yollarımızda bir sürü benzeri çukur var ve bizler için ciddi tehlikeler yaratıyorlar. gelişmeleri bekliyoruz
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Kardeş istediğin kadar bildir. Aynı şet İstanbul' da bir yolda da vardı, bende duyarlı vatandaş modun oturdum bilgisayarın başına döşendim güzel bir dilekçe. Nemi oldu sonra...? Yaklaşık bir hafta sonra bir cevap, "O BÖLGEYE BİZ BAKMIYORUZ". E kardeşim oraya kim bakıyor yada bakana haber versen elinemi yapışır. Hadi sen verme bana deki orası şu bölgeye bağla ben yazıyım yada telefon açıyım yok. Kestirip atıyorlar. Bakalım nereye kadar böyle gidecek.?
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Belediyeyi aramak şu bu demek ki çözüm değilmiş. Vatandaş olarak iplenmiyoruz bile. Bu delikler halen duruyor ve gün geçtikçe biraz daha büyümüş oldukları açıkça görünüyor.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Dün bir aracın(Tofaş Doğan)tek tekerinin bu deliğe düştüğünü gördüm oradan geçerken. Trafik hızlı aktığı için durup fotoğraf çekemedim.

Ama hakkaten yuh!
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nasılsa kömürle nohutla oyunu alıyor çukuru niye kapatsın ki :pr:
bu arada istanbulda oturduğumuz semtte sağlam olan kaldırımlar söküldü yerine yenileri koyuldu tek bir çukur göremediğim asfalt sökülüp yeniden yapıldı birileri zengin oldu ankarada ki bir metreyi bile bulmayan cukur hala duruyor
tahammül ettiğimiz sürece bunları hakediyoruz helal olsun bize :pr:
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Sandığa giderken çok iyi düşünmek gerek.Siyaset koltuk,makam davası,tanıdık eş dostu bir yerlere getirme davası olmuş.Koltukta kalmak için güzelim ülkeyi başka ülkelere peşkeş çekme davası olmuş.Kim ilgilenir böyle u-f-a-k şeylerle.Siyaset=Siyah-set...

Arkadaşlar yakınsanız siz halledin insanlık için...Kendi işimizi kendimiz görücez...
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Ben bu konuyu açalı 1 ay olmuş, ve o delikler halen biraz daha büyümüş olarak duruyor :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst