- Katılım
- 28 Tem 2008
- Mesajlar
- 7
o deliğe bizde girdik arabayla ve lastiği yardık.gecenin bi körü olduğu ve alyanımız olmağı için yaklaşık 3 saat orada kaldık.O da yetmedi biraz moral
depolamak için deliğin biraz gerisindeki köfteciden aldığım köfteyle zehirlendim.Hem belediye 'ye hem sağlık bakanlığı 'na şikayetlerimi bildirdim ama görünen o ki ilgi alanlarına girmiyor bu konular.Yani dikkati elden bırakmamak lazım ,çok iyi sürücü olmak yetmiyor..
depolamak için deliğin biraz gerisindeki köfteciden aldığım köfteyle zehirlendim.Hem belediye 'ye hem sağlık bakanlığı 'na şikayetlerimi bildirdim ama görünen o ki ilgi alanlarına girmiyor bu konular.Yani dikkati elden bırakmamak lazım ,çok iyi sürücü olmak yetmiyor..