- Katılım
- 1 Ağu 2008
- Mesajlar
- 134
her sene asfalt yenilenir şu duruma bak sadece göz boyama. Adam gibi yap bir defa yap. Sonrada kazalarda yolun kusuru yok denir
Duyarlı davranışından ötürü teşekkürler. Gerekli ise eğer bizlerde telefon açalım. Evren'nin dediği gibi illa biri ölecek ondan sonra tedbir alınacak
sen nediyon kardesim ya bu yazı yazılırmı yaw nasıl birdefa yap adam gibi yap bir defa yol yapılsa hiç bozulmasa kazalar en aza indirilse nasıl yol yapma bahanesi bulacak ki nasıl yol yapıpta 10 liralık yolu 3 liraya maal edip kalan 7 lirayı cebe indirecek aman kardes dur yaw bak mahkemeye verirler bizi hiç denirmi birkez yol yap adamgibi yap die dikkatli olalım lütfen tabi bu isin gırgırı
ülkemizdeki anlayıslar bu şekilde adamlar yolun projesi çok güzel fakat yolu yaparken insan canı düsünmeden malzemeden çalacak ki 1 yıl sonra bu yol buzulsun çöksün ki bir daha yapabilsinler