Anastasia'm 2010 Yamaha Ybr 125 esd

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
Eski çinlimle uzun maceralarımdan sonra yaklaşık 8 ay önce 0 km olarak aldığım yeni motosikletimin fotoğraflarını paylaşma zamanı çoktan geçti aslında.şuan yaklaşık 5000de.nazar etmezsek sevinirim dostlar :p zira bir nazarlık diyelim geldi başına,babam 47 yaşında ehliyeti aldıktan sonra pratik yaparken çakılda kayıp düştü..hafif çizikler oldu,bir de ön süperlik camı kırıldı ama önemli olan can sağlığı.camı da şimdilik japon yapıştırıcısıyla hallettim.amma yazmışım ya,çenem düştü :bounce:


EVVEEET,KARŞINIZDA BİRTANEM,CANIM SEVGİLİM,ANASTASIA:

beyazcopy.jpg


DSCN1093.jpg


DSCN1084.jpg


DSCN0481.jpg


DSCN0462.jpg


DSCN0397.jpg


DSC00942.jpg


27062011542-1.jpg


27062011526.jpg


17092011895.jpg


17092011888.jpg


12092011879.jpg


DSCN0663.jpg


DSCN0634.jpg


DSCN0633.jpg


DSCN0417.jpg


17092011885-1.jpg


12092011882-2.jpg


DSCN1113.jpg


DSCN1082.jpg


Rüzgarın yeter gülüm :bounce:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
allah kaza bela vermesin kardeş tekerin her daim düz bassın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst