- Katılım
- 14 Ara 2009
- Mesajlar
- 224
- Konu Yazar
- #1
Eski çinlimle uzun maceralarımdan sonra yaklaşık 8 ay önce 0 km olarak aldığım yeni motosikletimin fotoğraflarını paylaşma zamanı çoktan geçti aslında.şuan yaklaşık 5000de.nazar etmezsek sevinirim dostlar
zira bir nazarlık diyelim geldi başına,babam 47 yaşında ehliyeti aldıktan sonra pratik yaparken çakılda kayıp düştü..hafif çizikler oldu,bir de ön süperlik camı kırıldı ama önemli olan can sağlığı.camı da şimdilik japon yapıştırıcısıyla hallettim.amma yazmışım ya,çenem düştü :bounce:
EVVEEET,KARŞINIZDA BİRTANEM,CANIM SEVGİLİM,ANASTASIA:
Rüzgarın yeter gülüm :bounce:
EVVEEET,KARŞINIZDA BİRTANEM,CANIM SEVGİLİM,ANASTASIA:
Rüzgarın yeter gülüm :bounce: