Anadoluda yapılan el yapımı Custom motorsiklet

Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
280
sıfırdan böyle bir şey yapmak gerçekten sabır, emek ve inanç gerektirir. Tebrik ederim. Ellerinize sağlık..
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
imkan verilse daha çılgın tasarımların olacağına inanıyorum aramızda süper yetenekler var
umarım heba olmaz bu yetenekler . .
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Anadolu Aslanlarımıza Bu günlerinde ve geleceklerinde daima başarılar dilerim...
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Yurdumun İnsanı Herzaman Birşeyleri Başarmıştır Başaraçakta Eline Koluna Sanatına Sağlık Ustaların Helal Olsun Valla Bravo
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
insanımızın bu sınırlı şartlarda ile yaratıcılığına diyecek yok. birde destek olunsa kimbilir neler çıkacak.
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
21
wallaha turk ınsanının yapamıca bıseyın olduna ınanmıorum...ustalarımızn ellerıne saglık cok emek harcamıslar...
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
tebrik ederim arkadaşları burdan unutmasınlar ubruadan manevi desteğimiz devamlı onlarla
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
330
resimlerin kalanını istiyoruz yaw bu aaletler süper oluyo
elinize emeğinize sağlık allah sabır versin
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
motoRsiklet değil, MOTOSİKLET :D
şükret tuba yok burda, uçardı sana valla :p
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
işte sözün bittiği yer yürekten kutluyorum ustaları İstanbul da olsa iyi iş yaparlar
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Vallaha bravo ::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
gerçekten harikaymış... 44 plakaydı motor.. 44 malatyaymış usta gerçekten iyi yapmış ya cok begendim customları.. bende kendi çapımda bişeyler yapmaya calısıyorm aslında :)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
gerçekten harikaymış... 44 plakaydı motor.. 44 malatyaymış usta gerçekten iyi yapmış ya cok begendim customları.. bende kendi çapımda bişeyler yapmaya calısıyorm aslında :)

Hocam.. 64 plakaydı Uşak .. Ustalarımız Uşakta dır..

Yakında izmir- Ankara istikametine seyhat edecek motorsikletli kardeşlerimize Uşağın girişinde hemen yol kenarında ( ki kocaman Anatolian Tigers Motoclub Amblemi oolacak,görülmemesi imkansız) kısa bir mola verebilecekleri,dinlenebilecekleri caylarını yudumlaya bilecekleri tesisimiz olacak.Ustalarımızla da bire bir tanışma fırsatınızda olabilir.Tesis şuan tadilatta.Şimdiden burdan duyurmuş olayım..
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
25
uff motora bak ilk kez custom da sıralı 4 silindir görüyorum,şu ilk olar grili batman in motoruna benziyo:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst