Anadoluda yapılan el yapımı Custom motorsiklet

Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Hocam.. 64 plakaydı Uşak .. Ustalarımız Uşakta dır..

Yakında izmir- Ankara istikametine seyhat edecek motorsikletli kardeşlerimize Uşağın girişinde hemen yol kenarında ( ki kocaman Anatolian Tigers Motoclub Amblemi oolacak,görülmemesi imkansız) kısa bir mola verebilecekleri,dinlenebilecekleri caylarını yudumlaya bilecekleri tesisimiz olacak.Ustalarımızla da bire bir tanışma fırsatınızda olabilir.Tesis şuan tadilatta.Şimdiden burdan duyurmuş olayım..

tesis açılıncada haber verirsin di mi kardeşim şubatta bi eskişehir gezisi planlıyorum uşak yolumun üstü uğramayı çok isterim?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
tesis açılıncada haber verirsin di mi kardeşim şubatta bi eskişehir gezisi planlıyorum uşak yolumun üstü uğramayı çok isterim?


Elbette kocaman yeni bir başlık ve bol resimli Haritalı bir Kılavuz ile beraber..Başımızın üstünde yerin var kardeşim bekleriz..Çok nezih bir yer olacak.yolculuk eden Motorcu kardeşlerimizn bir uğrak yeri olmasını planlıyoruz..
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Elbette kocaman yeni bir başlık ve bol resimli Haritalı bir Kılavuz ile beraber..Başımızın üstünde yerin var kardeşim bekleriz..Çok nezih bir yer olacak.yolculuk eden Motorcu kardeşlerimizn bir uğrak yeri olmasını planlıyoruz..

eywallah abi sabırsızlıkla bekliyorum o günü:cat:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
226
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
İmkanları olsa daha güzel daha başarılı sonuçlar çıkartacaklarına eminim.
Tebrikler ellerine sağlık.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
turk choppers:p türkiyede chopper üretim potansiyeli var ama alıcı olmadığı için pek bulaşmak istemiyo insanlarımız
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
221
gercekten hepsi guzel ama su ilk bedmobile benzeyen var ya o en bombasi

emeginize sağlık yakında markalasmanız dileğiyle
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
bir zamanlar forumda bir arkadaşımız eski bir motor alıp aynen böyle birşeyler yapmak istiyordu gelen cevaplar aynen şöle idi
hiç başını agrıtma
git yeni bir japon al
parçasını bulmazsın
yolda kalırsın
bas parayı al sorunsuz motoru elini ne yağa deg nede çamura

şimdi motorlar yapılınca söylenler

çok güzel
mükemmel
keşke bende yapabilsem
eline sağlık

bence motorculuk bu elin anahtar tutması yaratıcılık özünde farklı olmak
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
bir zamanlar forumda bir arkadaşımız eski bir motor alıp aynen böyle birşeyler yapmak istiyordu gelen cevaplar aynen şöle idi
hiç başını agrıtma
git yeni bir japon al
parçasını bulmazsın
yolda kalırsın
bas parayı al sorunsuz motoru elini ne yağa deg nede çamura

şimdi motorlar yapılınca söylenler

çok güzel
mükemmel
keşke bende yapabilsem
eline sağlık

bence motorculuk bu elin anahtar tutması yaratıcılık özünde farklı olmak


işte bu ya...Doğru söze ne denilebilr ki.

Bu arada ... Yarasa şeklinde olan Motor Şuan bende dir. Üzerine Airbrush ile Doku çalışması yapılacak ve ejderha havası verilecek .Bittiğinde yine bu siteden görebilirsiniz. Ayrıca Motoru görmek isteyip ve ustamızlada tanışmak isterseniz ve yolunuz Uşaktan geçerse mutlaka Yol üstünde olan Anatoloian Tigers Kulübümüze uğramayı ve sıcak bir çayımızı içmeyi ihmal etmeyin.. Çaylar şirketten :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
merhaba ustaların ellerıne saglık mukemmel olmuslarr bu arada hep capır modellerı yapılıyor neden cc modeller yapılmıyor merak etmısımdır neden acaba
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Orange County Chopper'lar 100000USD civarında galiba (Adamların tiplerine baksanız hiç bu kadar kazanıyor demezsiniz, o ayrı). Bizim ustalar kaçtan satsalar kapış kapış gider yurtdışında.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst