- Katılım
- 6 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,218
Hocam.. 64 plakaydı Uşak .. Ustalarımız Uşakta dır..
Yakında izmir- Ankara istikametine seyhat edecek motorsikletli kardeşlerimize Uşağın girişinde hemen yol kenarında ( ki kocaman Anatolian Tigers Motoclub Amblemi oolacak,görülmemesi imkansız) kısa bir mola verebilecekleri,dinlenebilecekleri caylarını yudumlaya bilecekleri tesisimiz olacak.Ustalarımızla da bire bir tanışma fırsatınızda olabilir.Tesis şuan tadilatta.Şimdiden burdan duyurmuş olayım..
tesis açılıncada haber verirsin di mi kardeşim şubatta bi eskişehir gezisi planlıyorum uşak yolumun üstü uğramayı çok isterim?
