anadolu yakasında asfalttaki beton birikintiler

Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
29
anadolu yakasında libadiye caddesi fahrettin kerim gökay caddesi gibi yerlerde asfaltın üzerine beton mikserlerinden beton dökülmüs. yolda düz bir hatta ilerlememi engelliyor. kaç kere üzerinden gecerken tekerim kaymistir. hele bazi yerlerde mesela anakent kolejinin az yukarisi gibi yokus yerlerde cok daha fena. bu durumdan sikayetci olan var mi
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
anadolu yakasında libadiye caddesi fahrettin kerim gökay caddesi gibi yerlerde asfaltın üzerine beton mikserlerinden beton dökülmüs. yolda düz bir hatta ilerlememi engelliyor. kaç kere üzerinden gecerken tekerim kaymistir. hele bazi yerlerde mesela anakent kolejinin az yukarisi gibi yokus yerlerde cok daha fena. bu durumdan sikayetci olan var mi

anakentin arka tarafındaki yer berbat, ışıklardan yukarı çıkarken ki yerden bahsediosun,
belediyeye telefon açıp söylenmesi lazım yardımcı olurlar gibime gelior,
minibüs caddesi zaten yer yer pert..
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
29
aynen ordan bahsediyorm evet. bimere yazdim. ama acikcasi hicbisey yapmayacaklarindan eminim. belki baskalari da yazarsa biseyler degisir.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Delik çukur beton akintisi micir dokuntusu ☺ en son gectiğimde anakentin oradi asvaltlanmişti darisi tüm çukur catlak patlak yollarin yapilmasınadir ....dostlar bildirin ne kadar çok bildirilirse o kadar önemsiyolar yoksa agirdan aliniyor tekeriniz düz bassın .🙋
 
Katılım
10 May 2015
Mesajlar
519
Motosikleti
Suzuki burgman 200
beton mikserlerinin marifeti.yokus yukari cikarirken arkadan damliyor.anakentin orayı yaptilar ama az yukarisi halis kurtcanin onu aynı,rezalet
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Belediyeler her inşaatta yol temizleme bedeli almaktadır.
Atatürk caddesi sonrası tünelin orada bi kere beton birikintileri kırarken gördüm %30 u kırdılar sonra bıraktılar.
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir de şu asfaltı yenilemek için kazıntı yapıyorlar ya o da fena birşey, aylardır Bağdat caddesi bu şekilde kısım kısım asfalt yapıldı. Kazınmışken çok fena bazen tekerin içine gireceği kadar kalınıkta düzensiz çizgiler halinde asfalt kazınmış oluyor ve bir sürü de kapak var, kapakların olduğu kısma emaneten tümsek yapıyorlar, düşmemek için çok dikkatli olmak lazım. Bari şerit şerit yap da hiç olmazsa düzgün bir yerden trafik aksın, ama yok illa önce kazıyacaklar komple aradan 2-3 hafta geçecek sonra yeniden asfaltlanacak. Kazınan yerler de öyle aman aman fena bir bozukluk yoktu. İhale olsun da birilerinin cebi dolsun diye yapılan boş beleş bir iş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst