- Konu Yazar
- #1
anadolu yakasında libadiye caddesi fahrettin kerim gökay caddesi gibi yerlerde asfaltın üzerine beton mikserlerinden beton dökülmüs. yolda düz bir hatta ilerlememi engelliyor. kaç kere üzerinden gecerken tekerim kaymistir. hele bazi yerlerde mesela anakent kolejinin az yukarisi gibi yokus yerlerde cok daha fena. bu durumdan sikayetci olan var mi