Arkadaşlar ben o surucuye hiç acımadım cunku başka haberlerde kaza yapan aracın kadranını gordum şehiriçi 190 Km/h süratliymiş. Ayrıca arabadaki bira şişeleri de cabası..Ambulanstan kafa üstü de düşse acımamak lazım bunlara. Trafik canavarı da değil trafik hayvanı da değil trafikle alakaları yok düpedüz hayvan bunlar...
Şimdi bayramda bunlardan binlercesi yollarda olacak inşallah bir tanesi ile karşılamazsınız..
Herkese kazasız suruşler..