ambulanstan düşen hasta...

Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
bende bu akşam haberlerde seyrettim.. sağlığımızı kimlere emniyet ettiğimizi unutmayalım.. bilhassa trafikte dikkatli olalım çünkü kazayı atlatmak yetmiyor...

[YT]XtRyONqNTxs[/YT]

(başlığı değiştirsek.. yanlış girmişimde... hasta değil yaralı olacaktı.. ::blushani::blushani::blushani)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Evet haberlerde izledim..Valla üzüldüm yaw..Olmamasını arzu ettiğimiz konular ama malesef işte...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
olacak olmalı derler ya. Onlarda insan ama ;karşısındakine yaptığı bir hata affı mümkün olmayandan, o ayrı konu.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
haberi izliyince aklıma Aziz NESİN'in Ölmüş Eşek adlı hikayesi geldi.
burası Türkiye demek hiç hoş değil ama maalesef öyle:pale:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Yazık Vallahi Yazık :pale:

Levent Kırca'nın bi bölümü vardı ona benzettim :pale: ama acıdım adama ya :pale:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yuhh bee abi yuhhhh:pr:

Kasksız ambulansa da binilmez onuda öğrendik:farao:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Yazık yaa yazık valla adam zaten darbeyi alıcağı kadar almış birde o şekilse
sedyeyle yola düşmesi:pr: ne kadar acıdır ki cankurtaran dediğimiz arkadaşlar
bunu yapıyor :pr:varın gerisini siz düşünün:silent::silent:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
bugün izledim adam kaza geçirdiğine pişman olmuştur fena düştü bea
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
adama bişey olmayacaksa bile düştükten sonra mutlaka olmuştur insana verilen değere bakın ihmalin böylesi tam bir rezalet!!!!!!!!!!!!!
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
ben binmiyorum arkadaşım ambulansa bundan sonra kazada geçirsemde.. dolmuşla giderim... valla zor bu ülkede yaşamak...

türkiyede her an bir süpriz bekliyor bizi.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
ben sölicek bişey bulamıorum bu nasıl bir ihmaldir ya :jocolor::jocolor::jocolor::jocolor:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
arkadaslar burda hata saglık memurunda ve soforde arkadan dr dan yada saglıkmemurundan onay almadan kalkmamalıydı.bende bırzamanlar ambulanslarda calıstım senelerce ama basımıza hıcboyle seyler gelmedı cnk tedbırlı ve kurallı olmak lazım ambulanslarda. sanırım 112ekıbının egıtım alması sart bu durumda.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
17
Leven KIRCANIN bi tiplemesi vardı onun gerçeği gibi bu olay... harbi kafayı fena vuruyo yazık adama yahu :pale: çoluğu çocuğu ailesi izlediyse bu görüntüleri deli olmamaları elde değil :pr:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Abi harbi çüş yaa, yok böyle bişiy... Asabiyetim bozuldu ağzımı bozucam ya neyse :pr::pr::pr:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ya yuh.. adam zati darbeler alarak o ambulansa binmiş hastaneye yetişip düzelmek için.... ama gel gör ki ambulansla bile ölüme gidebiliyo insan:farao:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Vay be... Çok yazık. İnşallah birşey olmamıştır. Boyle aptalca dikkatsızlık olmazki. Bunun neresi can kurtarmak.. Gerçi ben bu konunun yabancısı değilim ya. Bir defasında evde ansızın bayılmışım. Eşim bir sağlık kuruluşundan yardım istemiş. Gelen ambulansın taşıma sedyesinde kayış olmadığından apartmanın merdivenlerinden inerken beni aynen paketlemişler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst