- Katılım
- 30 Ağu 2006
- Mesajlar
- 383
- Konu Yazar
- #1
bende bu akşam haberlerde seyrettim.. sağlığımızı kimlere emniyet ettiğimizi unutmayalım.. bilhassa trafikte dikkatli olalım çünkü kazayı atlatmak yetmiyor...
[YT]XtRyONqNTxs[/YT]
(başlığı değiştirsek.. yanlış girmişimde... hasta değil yaralı olacaktı.. ::blushani::blushani::blushani)
[YT]XtRyONqNTxs[/YT]
(başlığı değiştirsek.. yanlış girmişimde... hasta değil yaralı olacaktı.. ::blushani::blushani::blushani)