Amatör stoppie (arka kaldırma ) videom

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Wayy kardeşim :) Helal olsun sana :) sen neler daha yaparsınn bee :mrgreen:
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
İyi hos abı ama calısman lazım :mrgreen: insanın altında SS motor olmuyunca neler yapıyor ... kask konusunu belırtmıssın zaten bıse dememıze gerek yok :queen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Bu keko kasksız binmiyo motora ama o arada kaskı benim motora astık cbfci arkaadaşla muhabbet ederken olay ani geliştiği için unutmuş ben daha iyisini yapıyorum ama neyse :p:p



eminmisin?
hadi o zaman ikimizde video çekelim verelim foruma,hangimizin iyi olduğunu forum seçsin :p
ayrıca tamam bi defa senle dustuk tekteker'de ama noldu ?? bi çizik bile yok makınanda :wiinkk::wiinkk::wiinkk:
videonun sonundan gelen ses e hayran kaldım hheeeehheeeeeehııhhhhhhhh :queen:
o ses sanırım cbf'çi arkadaşın sesi .
İyi hos abı ama calısman lazım :mrgreen: insanın altında SS motor olmuyunca neler yapıyor ... kask konusunu belırtmıssın zaten bıse dememıze gerek yok :queen:

biraz daha çalışırsam motor perte çıkar.zaten benin değil.sonra git uğraş masraflarla .öğrenci bütçesi kaldırmaz bunu :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
erel,
senin gibi gençleri tekerde 2 ye çakarken görmek isteriz:p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
erel,
senin gibi gençleri tekerde 2 ye çakarken görmek isteriz:p
gazmı veriyon :p 2ye atıyom babacığımın Bisan Shalter ile ama gitmiyo .kuvvetsiz kalıyo. şimdi darjeling'in Monero Pioner ile takılıyoz.200cc ve güçlü makina.o makina ile rahat oluyo.çarşamba akşamı atarım video'sunu :):)
eger aklında gaza gelip denerken düşçeğimi beklersen daha çok beklersin :queen: ben düşsemde hasarsız düşerim :p. bizzat dün darjeling ile tektekerdeyken düştüğümüz gibi :cherry::cherry:
ahaa buda yeni kurbanımız :)
[YT]GBaRkcRkkwo[/YT]

[YT]Tr-pZ-W5i_U[/YT]
tebrik tebrik :cat:
sağol sağol :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Paylaşım için sağol simirnouf... Güzel olmuş. Daha iyilerini yapabilmen dileklerim ile eyvallah...
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
arkadaşlar kımse bahane etmesin ya kask falan kimseye laf etmiyorum ayrıca zaten % 80 nınız benden buyuk laf yetıstıremem ama kımsede sıcak havalarda guneslı hawalarda pek kask takmıyokı yani... bence gayet başarılı olmuş daha cok calıssan daha güzel yaparsın....

kendi adımıza konuşalım.nedemk sıcakta kask takmamak her türlü havada takıyorum.farao:eek:lması gerekende bu
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
yav ben bu gün iş dönüşü full koruma taktım, kask mont pantolon yandım ya kafam beynim pişti, kırmızıda bi duruyorsun direk fossss,
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Bişey derdim ama dua et modlara senmin düşüşünü yiyeyim bacağım sızlıyo hala :p:p
ben makineye çizik attırmam dedim.artçı için bişey iddaa etmedim :)

makinaları mındar ediyolar...:p

Smırno nettin haco...:p
istersen ver senin cıbıf'ında bi tozunu alayım . seni arkama alır stoppie'ye kalkarım :queen: (inanmadınız dimi :queen: ,zaten bende inanmadım :p )

Paylaşım için sağol simirnouf... Güzel olmuş. Daha iyilerini yapabilmen dileklerim ile eyvallah...

saol ustam :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok sakat geliyosun:p:D:D:D, mutlaka kask takmalısın bence :D:D:D:D:D:D
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
çok sakat geliyosun:p:D:D:D, mutlaka kask takmalısın bence :D:D:D:D:D:D
ilk söleyen siz değilsiniz :) bir defaya mahsus şeytana uymak zorundaydım :wiinkk:
A ah daha paskalya yeni başlıyor sen neden dönüyorsun? :silent:
Ben Haziran sonu gibi Türkiyedeyim :)

zaten paskalyaya yetişmem lazım benim,ozellikle son gününe, bu senin ilk paskalyan olcak dimi ?? git son günü mezarlığa , istediğin her türlü şarabı tatma imkanı bulursun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst