kask için özür dilerim . hatamın farkındayım . ama normalde kullanırım![]()
ayrıca dusmek pek tarzım değildir :bounce::bounce:
hadi o zaman ikimizde video çekelim verelim foruma,hangimizin iyi olduğunu forum seçsinBu keko kasksız binmiyo motora ama o arada kaskı benim motora astık cbfci arkaadaşla muhabbet ederken olay ani geliştiği için unutmuş ben daha iyisini yapıyorum ama neyse
eminmisin?
o ses sanırım cbf'çi arkadaşın sesi .videonun sonundan gelen ses e hayran kaldım hheeeehheeeeeehııhhhhhhhh :queen:
İyi hos abı ama calısman lazım :mrgreen: insanın altında SS motor olmuyunca neler yapıyor ... kask konusunu belırtmıssın zaten bıse dememıze gerek yok :queen:
gazmı veriyonerel,
senin gibi gençleri tekerde 2 ye çakarken görmek isteriz![]()
sağol sağol :cat:tebrik tebrik :cat:
drift diyosun hee
buzda bekleriz![]()
Bişey derdim ama dua et modlara senmin düşüşünü yiyeyim bacağım sızlıyo halaben düşsemde hasarsız düşerim. bizzat dün darjeling ile tektekerdeyken düştüğümüz gibi :cherry::cherry:
ahaa buda yeni kurbanımız![]()
arkadaşlar kımse bahane etmesin ya kask falan kimseye laf etmiyorum ayrıca zaten % 80 nınız benden buyuk laf yetıstıremem ama kımsede sıcak havalarda guneslı hawalarda pek kask takmıyokı yani... bence gayet başarılı olmuş daha cok calıssan daha güzel yaparsın....
Kankanı al öyle gel.... Yanlız başedemessin....:cat::cat::cat::cat:
Başka videolarını sabırsızlıkla bekleyecem..... Düştüklerinide koy buraya ama.... :queen::queen::queen:
makinaları mındar ediyolar...
Smırno nettin haco...![]()
ben makineye çizik attırmam dedim.artçı için bişey iddaa etmedimBişey derdim ama dua et modlara senmin düşüşünü yiyeyim bacağım sızlıyo hala![]()
istersen ver senin cıbıf'ında bi tozunu alayım . seni arkama alır stoppie'ye kalkarım :queen: (inanmadınız dimi :queen: ,zaten bende inanmadımmakinaları mındar ediyolar...
Smırno nettin haco...![]()
Paylaşım için sağol simirnouf... Güzel olmuş. Daha iyilerini yapabilmen dileklerim ile eyvallah...
10 gündür ailemleyim.3-4 gün sonra gerir:
r:
sen ne zaman geliyon ?
ilk söleyen siz değilsinizçok sakat geliyosun, mutlaka kask takmalısın bence
![]()
A ah daha paskalya yeni başlıyor sen neden dönüyorsun? :silent:
Ben Haziran sonu gibi Türkiyedeyim![]()