Amatör stoppie (arka kaldırma ) videom

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Honda cbf'i ikinci deneyişim bu motor üzerinde 5. dakikam felan.denedim ve oldu gibi .açıkcası daha iyisini yapabilirim sanırım ama makına emanet olunca korktum birazcık .bide durduk yerde basıma masraf çıkarmayalım :p

Neysee izleyin bakalım:)

[YT]hzXx45OJQCs[/YT]
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Kask göremedimde neyse.. İdare eder olmuş baya çalışmak lazım ben hiç yapamazdım mesela..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar kımse bahane etmesin ya kask falan kimseye laf etmiyorum ayrıca zaten % 80 nınız benden buyuk laf yetıstıremem ama kımsede sıcak havalarda guneslı hawalarda pek kask takmıyokı yani... bence gayet başarılı olmuş daha cok calıssan daha güzel yaparsın....
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
kask için özür dilerim . hatamın farkındayım . ama normalde kullanırım :)
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Hayır kask meselesi değil. Smirnof'u eskiden beri tanıyoruz. Bu konularda hassastır halbuki diye bilirdim..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
inan bende sinuzit var ışıklarda vizörü bile açmıyorum arkamdan ne geleceğini bilmiyorum....
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
arkadaşlar kımse bahane etmesin ya kask falan kimseye laf etmiyorum ayrıca zaten % 80 nınız benden buyuk laf yetıstıremem ama kımsede sıcak havalarda guneslı hawalarda pek kask takmıyokı yani... bence gayet başarılı olmuş daha cok calıssan daha güzel yaparsın....

abi zaten çalışamaycam başka . motor emanetti.motorun acemisiydim ve uzun zamandan beri denememiştim . hala unutmadığımı gördümya o bana yeter
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
İyide sen normal değilsin ki... :queen::queen::queen::queen::queen::queen:

hihi , akşam konustuklarımızdan sonra sende bana karsı bişeyler kitleme isteği görüyorum . hadi bişey demeycem aksam soz verdık o kadar bişey kıtlemeycem diye sana :queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hihi , akşam konustuklarımızdan sonra sende bana karsı bişeyler kitleme isteği görüyorum . hadi bişey demeycem aksam soz verdık o kadar bişey kıtlemeycem diye sana :queen::queen:

Kankanı al öyle gel.... Yanlız başedemessin....:cat::cat::cat::cat:

Başka videolarını sabırsızlıkla bekleyecem..... Düştüklerinide koy buraya ama.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Kankanı al öyle gel.... Yanlız başedemessin....:cat::cat::cat::cat:

Başka videolarını sabırsızlıkla bekleyecem..... Düştüklerinide koy buraya ama.... :queen::queen::queen:

kankamı uğraştırmaya ne gerek var . kaçanlar ortada :p Gultekin abi 1 senedir kayıp , taygır yedi ekmeğini şimdi konu dışına ugrayamıyo , bbaday desen o da kayıp :queen: nie acaba ?? elimizde numune sen kaldın,senide idareli kullancam artık :queen::queen:
ayrıca dusmek pek tarzım değildir :bounce::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst