allah rahmet eylesin de niye konu bana çatıı yine anlamdım artık 3.3 senedir kullanıyorum ve 25 bin km yaptım AS 220 t ile ve tek bir kazam var ki kimse bana diyemez ben hiç kaza yapmadım ondada adam deildi 17 yaşında biriyli torosla girmişti bide motorda yatırma çalışmalarında yatırmıştım motoru olay budur çoğu kişiden daha bilinçliyim ve korumalıyım emnyt polisi dışında kimseyi de ilgilendirmez ayrıca çoğu kişiden daha bilinçliyim ...
Önemli olan kaza yapmamış olmak değil,kendi hayatını ve başkalarının hayatını tehlikeye atmamaktır...qwertyuıop !!!!!!!