Amasya'da Kaza

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
:pale: Ne zaman dikkatli bir millet olacağız yeter artık :salut:

Cümlemizin başı sağolsun, bir motorcu kardeşimizi daha kaybettik :pale:

Bundan sonra inşallah ölümle biten kaza haberleri görmeyiz :pale:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çok fena resimler.... Düşünmek bile kötü.....:pr:
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
37
Allah rahmet eylesin o yol cok tehlikeli zaten hiç bi ışıklandırma yok baglantı noktaları kör gibi ( amasya merzifon )
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
211
mustafa özkanı babam tanıyormuş.ailesiyle istanbula gitmiş ailesini arabyla göndermiş kendisi motosikletiyle yola çımış.gidişte ve dönüşte sorun yok.sen okadar yolu git gel evine çok yaklaşmışken kaza yap.babamda sohbet sırasında tesadüfen söyledi bende sitede araştırdım burdada değinilmiş

bu arada amasyalıyım soyadımda özkan
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah rahmet eylesin de niye konu bana çatıı yine anlamdım artık 3.3 senedir kullanıyorum ve 25 bin km yaptım AS 220 t ile ve tek bir kazam var ki kimse bana diyemez ben hiç kaza yapmadım ondada adam deildi 17 yaşında biriyli torosla girmişti bide motorda yatırma çalışmalarında yatırmıştım motoru olay budur çoğu kişiden daha bilinçliyim ve korumalıyım emnyt polisi dışında kimseyi de ilgilendirmez ayrıca çoğu kişiden daha bilinçliyim ...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
allah rahmet eylesin de niye konu bana çatıı yine anlamdım artık 3.3 senedir kullanıyorum ve 25 bin km yaptım AS 220 t ile ve tek bir kazam var ki kimse bana diyemez ben hiç kaza yapmadım ondada adam deildi 17 yaşında biriyli torosla girmişti bide motorda yatırma çalışmalarında yatırmıştım motoru olay budur çoğu kişiden daha bilinçliyim ve korumalıyım emnyt polisi dışında kimseyi de ilgilendirmez ayrıca çoğu kişiden daha bilinçliyim ...


Önemli olan kaza yapmamış olmak değil,kendi hayatını ve başkalarının hayatını tehlikeye atmamaktır...qwertyuıop !!!!!!!
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Allah rahmet eylesın.....yakınlarına ve sevenlerıne sabır diliyorum...!!Hepimizin başı sagolsun:pr:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Allah rahmet eylesin. Cok kotu oldum haberi okuyunca ve resimleri gorunce.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178
Bende Amasya'lıyım fakat Ankara'da oturuyorum hemşerimin Allah mekanını cennet etsin ailesine sabır diliyorum.
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
gercekten bu ülkede azınlık biziz arkadaslar... (yanlış anlasılmasın biziz derken aklı başında insanları vurguluyorum gundemdeki diger anlamsız tartışmalarla karışmasın) Allah gani gani rahmet eylesin. Yenisini duymayalım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önemli olan kaza yapmamış olmak değil,kendi hayatını ve başkalarının hayatını tehlikeye atmamaktır...qwertyuıop !!!!!!!


bana (ALLAH KORUSUN)
trafikte seyir halindeyken snaa birinin çarpmayacağını yada birine çarpmayacağın konusunda senetmi veriyorsun ki ??? kim bilebilir bunu böle olacağını yada olmayacağını arkadaşım ??? hiç birimizin elinde senedi yok ki kaldıki benim motor sürmemin daha avantajlı yönleri bile olabilir (reflex , dikkat , bir odağa yoğunlaşma vs...) yani gereksiz tartışmalar içinde gidiyoruz lütfen saygı biraz ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst