Motor hayatı yeni mi
CSS eğitimini bile almış...
S1000RR almayı düşünüyor...
Sen yeni diyorsun...![]()
yok abicim s1000rr filan alamaz o. şu anda ktm125 sürüyor. çok beğeniyor ileride almak istiyor olabilir ama şu anda Barkın ona 1000rr aldırmaz
Motor hayatı yeni mi
CSS eğitimini bile almış...
S1000RR almayı düşünüyor...
Sen yeni diyorsun...![]()
Valla kendisinin yalancısıyız...yok abicim s1000rr filan alamaz o. şu anda ktm125 sürüyor. çok beğeniyor ileride almak istiyor olabilir ama şu anda Barkın ona 1000rr aldırmaz![]()
Yazmayacağım diyorum, tekrar yazıyorum.
Hayır benim diyeceğim olay şu,
Şu son günlerde, her şeyde bir cinsellik arayan, sapıklık, espri malzemesi arayan,
her şeyi dalgaya vuran, hiç alakasız şeyleri bile birbirine bağlayıp, gülünecek malzeme çıkartmaya çalışan,
artık bir şeyi, o şeyin amacı doğrultusun da değil de, bizzat didik didik edip, (kendi zannında) komik bir şey bulmaya çalışan,
karşıdakinin hiç onurunu, saygısını düşünmeyen, anca torbadan laf sallayan boş beleş, gereksiz adamlar, pardon adamcıklar dolduruyor da.
O yüzden ürperiyorum bu insanlardan.
Bayağı bildiğin ürperiyorum.
Yahu diyorum, eşimiz, anamız, bacımız var. Çoluğumuz çocuğumuz olacak.
Şu piyasaya bir bak?
Ortalık, tek hücreli beyniyle, hiç dönüp kendine bakmadan, ortalığa eleştire de bulunan, bir tek kendinin güldüğü şeylere çapsızca kahkahalar atan adamlarla dolu.
Birde şunu ekleyeyim, kimse bir şey dememiş diyorsunuz.
Ne yani, bekleyip, "yahu 3-5 adam daha kızcağıza laf atsın, burada aklınca eğlensin, o zaman ben yazarım" mı deseydim?
Yediremiyorum arkadaşım yediremiyorum.
Bu kadar hassas olmak ta, benim sorunum olabilir.
Ya da sizlerin bu kadar umarsız olması.
Lütfen beyler, biraz ahlak, biraz vicdan, lütfen.
Ayrıca ekleyeyim,
"kız hakkında yorum yapmak herkesin hakkı demişsiniz"
Pardon da kim verdi bu hakkı?
Madem öyle, bu yorum yapacak arkadaşlar, ortaya koysunlar birilerini, başkaları da onlar hakkında yorum yapsınlar.
Anlatabildim mi?
Ne de olsa, herkesin herkes hakkında yorum yapmaya hakkı var.
Şu özgürlük dediğimiz şeyi, anlayamamış, kavrayamamış bir arkadaş daha.
Aynen öyle arkadaşım...Adamın dediğine bak yahu.
Senin düşündüğün tarzda hiç yorum görmedim diyor.
Ne yani, herkes gibi olmadığım için mi problem olduk?
Türkçe de anlamlar esnemiyor. Insanlar kendileri esnetiyor.
Bu hanım kızımızın motosiklet kullanma becerisine gelince... Yahu kızcağız daha yeni. Kimse ana rahminde öğrenmiyor hiç bir şeyi.
Şurada atıp tutanların Alayı aynı şekilde motor kullanıyordu ilk başta.
Diğer Açıdan bakmayı denesenize: ne güzel artık bu videolar ipek hanım kızımız sayesinde bu işe gönül vermiş veya verecek olan hanım motorcularada hitap edecek. Yollarda daha fazla hanım motor Sürücüsü olsa araç şöförleri motora bakışı değişecek.
Aynen öyle arkadaşım...
İlginçtir ki kimsenin düşünmediğini düşünmüşsün....
İlk yorumu atan arkadaş ,
Kızın bacağımın arasındaki gücü hissettim kelimesini söyledikten sonra ,
Kendi kendine ''ahanda pot kırdım , Keşke söylemesemiydim '' gibi ,
tavrından dem vurmuş...
Öyle namus polisi gibi hemen olaya müdahaleye gerek yok....
Gayet normal , ve esprili bir mesaj olmuş...
Boşu boşuna yatakta , yorganda pire arama kardeş...
Herkesin Eşi, nişanlısı ,kardeşi bacısı, anası var...
Bir tek sen değilsin...
Baştan sona baktım mesajlarına...
Ama inceleme hakkında en ufak bir yorumun yok....
Kendi kuruntularınla insanları zan altına atma boşa...
işte aklı başında bi yorum, teşekkürler.
dediğin gibi adam bize laf çakıyor ama kendisiyle çelişiyor, ilk mesajında ne demişti, "konumuz R25 incelemesi ama konuşulan kız".
önce bi kendi mesajlarına baksa, en çok kim konuşmuş kız hakkında anlayacak![]()
Konuşmayacağım.
Tartışmak bile yersiz.
Yaptığımız şey namus bekciliği oldu.
isabet olur![]()
Kardeşim, aranmayalım. Lütfen.
alttan aldıkça, üste çıkmaya çalışıyorsun.
Tamam kardeşim haklısın. Haklısın yani tamam. Bayağı bildiğin haklısın. Uzatma artık da, sus.
Haklı kardeşim benim.