Altınlı Gecede Yamaha R25 inceleme videosu

Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
Konumuz r25 incelemesi.

Konuşulan: Kızcağız.
Ne deyim ki, sizin gibi aklı uçkurundan başka bir şeye çalışmayan insanlarla aynı memlekette olmak?

O hanımefendinin orada olmasindaki amaç potansiyel müşteriye karşı cins çekiciliğiyle satış yapmak olduğundan böyle bi yoruma şaşırılmamali. Bu arada bu tabiri kullanması hoş gelmiyor bana bir bayanın birkaç kez daha farklı videolarda işittiğim m için söylüyorum.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
İnceleme demişsiniz ama bunun neresi inceleme ? Barkın reis motor hakkında hiçbirşeyden bahsetmedi. Herkesin bildiği 1-2 şeyi söyledi ve sonra yapması gerektiği gibi motoru övdü de övdü. Barkın reis değilde başka biri aynı videoyu çekse yerin dibine sokacaktı millet. Bu motorun fiyatı 15bin tl olsa ve Barkın reisi lansmana kabul etmeselerdi. 3-5 ay sonra birinden bulduğu motoru incelerken bu motoru yerin dibine sokacaktı. Bütün özelliklerini 600cc-1000cc motorla kıyaslayacak sonrada Kawa 250sl yada cbr250 fln alın diyecekti malesef. Herzaman yaptığı gibi...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
malezya lansmaninda test eden japon abiler barkin gibi gocart pisti yerine gercek yaris pistinde gazlama imkani bulunca yorumu. cbr250 virajlarda daha iyi daha stabil r25 ise ust devirlerde cbr dan daha guclu demis

demek ki honda da biliyor işi biraz:)

bide ingiliz abiler cbr300 u torkunu gaz tepkisini ve pistteki surusunu ove ove bitiremiyorlardi gurup testte
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Bu millete bu kadarı bile fazla. Sizin ihtiyacınız olan şey motorun resmine bakarak karar vermek sonra "ben neye para vermişim yahu " demek.

Ayrıca bilginiz olsun bu bir inceleme videosu değil. Inceleme videoları sabah 8 de başlayıp gün ışığı yetersiz hale gelene kadar Sürüyor. Her şeyi deniyorlar yetmezse 2nci gün yine deniyorlar. Bu video ise ilk izlenim tadında olmuş. Bir iki saatte çekilmiş gibi duruyor.

Hanım kızımızın Kurduğu Cümleye gelince. Ulan hepimiz motoru iki bacağımızın Arasında zapt ediyoruz. Benim eşim bile motoru yorumlarken aynı cümleyi kurdu!

Eşime bak bizim insanımız bu cümleyi farklı algılamak ister dediğimde bana verdiği cevap Şahane idi "onlar motorları iki bacakları arası yerine başka yerlerinde mi taşıyorlar , ayrıca bu kadar normal bir cümleyi farklı algılayacak kadar hayvansa yapacak bir şey yok. " ah dedim keşke bunu o cümleyi farklı algılayacak mal da duysaydı. Neyse bu vesile ile duydular.

Motora gelecek olur isek. Motorun teknik kısmına edecek laf yok. Şu anda en güçlü 250cc lakin dizayn olarak 2014 cbr ve Kawasaki 250sl daha güzel duruyor. Ben alır mıyım? Hayır zaten alacak olsam 2 ay sabreder onu alırdım 13000 ile 15000 arasında büyük bir fark yok nasıl olsa. Ne bileyim belkide motosiklet tutkum oluştuğundan beri kawasakiye baktığımdan bilinç altımda bir ön yargı oluşmuş olabilir diğer markalara karşı (bu da öz eleştiri olsun kendime)
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
inceleme iyi güzel de bir çok detaydan bahsetmedi.
mesela daha önce paylaştığı fotoğraflarda "elde kalmayan depo kapağı" diye bir fotoğrafı vardı, mesela ondan hiç söz etmedi.
onun dışında aynalardan olsun, gidon mesafesi, dönüş açısı felan olsun bunlardan da söz etmedi ki çoğu motosiklette bunlara değinir.
bence aceleye gelmiş bi video olmuş.
düşme mevzuna gelirsek de gerçekten acemice bir düşüş olmuş gibi düşünüyorum. çünkü zaten yolun dışından gitmiş, yer parlak, o lastiklerde eminim ki çok ısınamamıştır, o yüzden kayıp düştü. Aynı lastikle İstanbul Parkta diz değdiren, ayaklıkları yere sürttürüp kıvılcım çıkartan adamlar var, hem de hiç düşmeden.

kız ile ilgili yorumum ise; çok yapmacıksın yav.
oturuş pozisyonun bi kere ofsayt.
şöyle bi baktım da 2. vitese geçmemiştir sanırım, 25-30 la gidiodu hep.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Kaygan kurb un üstünden geçmiş,motor hem sekmiş hemde boyanın üstünde kaymış virajı kesmek der yarışcılar motor ondan lowside olmuş, lastikle ne alakası var olayın:)

orda bariz pilotaj hatası, geçmiş olsun...



Mantıklı çok bilgilisin kardeşim seni takip ediyorum!
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
inceleme iyi güzel de bir çok detaydan bahsetmedi.
mesela daha önce paylaştığı fotoğraflarda "elde kalmayan depo kapağı" diye bir fotoğrafı vardı, mesela ondan hiç söz etmedi.
onun dışında aynalardan olsun, gidon mesafesi, dönüş açısı felan olsun bunlardan da söz etmedi ki çoğu motosiklette bunlara değinir.
bence aceleye gelmiş bi video olmuş.
düşme mevzuna gelirsek de gerçekten acemice bir düşüş olmuş gibi düşünüyorum. çünkü zaten yolun dışından gitmiş, yer parlak, o lastiklerde eminim ki çok ısınamamıştır, o yüzden kayıp düştü. Aynı lastikle İstanbul Parkta diz değdiren, ayaklıkları yere sürttürüp kıvılcım çıkartan adamlar var, hem de hiç düşmeden.

kız ile ilgili yorumum ise; çok yapmacıksın yav.
oturuş pozisyonun bi kere ofsayt.
şöyle bi baktım da 2. vitese geçmemiştir sanırım, 25-30 la gidiodu hep.

Tam düşündüklerimi yazmışsınız. İpek Hanımla ilgili gerçekten yardım vs. etsin ne güzel ama videolara çıkmasın ya neden yapmacık samimiyetsiz geliyor insana? Ve herkesin dediği gibi neden motosikleti süremiyor?
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
O kız sertifikasını almış artık bmw s1000rr'a geçiş yapıyormuş. Kendisine ileri seviye sürüş sertifikası veren ve bmw s1000rr'a bişey demeyenler neyin kafasını yaşıyor merak ettim.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Motosikletin gücü sağ elimdedir benim iki bacağımın arasında değil ok
Ayriyetten şu aea daki kıza Motosiklet sürmeyi öğretsinler önce birde yorum yaptırıyor hayret bişey
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konumuz r25 incelemesi.

Konuşulan: Kızcağız.
Ne deyim ki, sizin gibi aklı uçkurundan başka bir şeye çalışmayan insanlarla aynı memlekette olmak?

Dostum çünkü o kızcağız bahsi geçen r25 incelemesinin bir parçası.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
İpek Süleymanoğlu olduğunu 100 metre öteden bildim :santa: daha önceden yzf 125r kullanmışlığı varda ona nasıl bir sürüştür öyle 40-50 ilemi gidiyon viraja motoru yatıramasanda kendin iyi kötü sarkmaya çalış motosiklet konusunda uzmanız diye geçinmiyoruz sağlam css eğitimi sürüş teknikleri ileri sürüş şunlar bunlar gibi eğitimler alamalı
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Videolarını izleyip yorum yapmak istiyorum...
Ama nedense bir gülme tutuyor yazamıyorum.... :p
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Konumuz kızın motosiklet sürememesine geldi.
Ondan bahsetmiyorum ben.
Birde bazı arkadaşlar şunu söylüyor ha bire.
O cümleyi kullanmasındaki amaç farklıymış. (Sanki cinsellik içeren bir cümleymiş gibi)
Potansiyel müşteri için filan oradaymış. "Vay efendim, kız ya hani, millet böyle kızın her cümlesine kadar art niyet arasın" bunu düşündüler demi adamlar.
Şu kızcağıza, 1000 cc yarış motosikletinin üstünde oturmuş, bikinili, sarışın, dolgun kalçalı hatun muamelesi yapmayın ayıptır.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Konumuz kızın motosiklet sürememesine geldi.
Ondan bahsetmiyorum ben.
Birde bazı arkadaşlar şunu söylüyor ha bire.
O cümleyi kullanmasındaki amaç farklıymış. (Sanki cinsellik içeren bir cümleymiş gibi)
Potansiyel müşteri için filan oradaymış. "Vay efendim, kız ya hani, millet böyle kızın her cümlesine kadar art niyet arasın" bunu düşündüler demi adamlar.
Şu kızcağıza, 1000 cc yarış motosikletinin üstünde oturmuş, bikinili, sarışın, dolgun kalçalı hatun muamelesi yapmayın ayıptır.

hocam tüm yorumlara baktım da senin düşündüğün tarzda bir yorum göremedim, acaba sen kıza kafayı takmış olmayasın?
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
motora bok atamayanlar kıza bok atıyor hadi bakalım :D
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
396
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT
AEA'ın videolarındaki eski amatör ruh yok oldu gitti artık...

Çektiği her video "ve şimdi reklamlar" haline geldi bence.
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
herşey bir kenara, AEA'mın her zaman yapığı inceleme videolarından daha yüzeysel olduğu kesin. Neden öyle yaptığını bilmiyoruz.
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
125
herşey bir kenara, AEA'mın her zaman yapığı inceleme videolarından daha yüzeysel olduğu kesin. Neden öyle yaptığını bilmiyoruz.

Süre biraz kısıtlı sonuçta lansmana gittiler, üstüne küçük bir kaza yaşaması ve havanın yağmurlu olması bunda etken olabilir. Yakıtı söylemedi diyen arkadaşlar var bir de, adam lansman testinde motorun yakıt tüketimini nasıl ölçsün?
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Barkın abinin düşme videosunu izlerken açıkçası üzüldüm daha doğrusu acıdım!Sanki ben düşmüşüm gibi İNŞAALLAH bir daha düşmez!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst