Altınlı Gecede Yamaha R25 inceleme videosu

Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
editörler, şahıslar lansmanlara davet edildiğinde motosikletler kendilerine tanıtılır, fikir vermesi açısında sürmelerine izin verilir.

buna ilk bakış, ilk inceleme, ön inceleme gibi isimler verilir. Barkın bir hata yapmış bunu izleyicilerinin anlayacağını düşünmüş.

Bence videolarını bu şekilde isimlendirebilir; güzel de olur :)

Ön İnceleme, İnceleme, Uzun Dönemli İnceleme...
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
hocam tüm yorumlara baktım da senin düşündüğün tarzda bir yorum göremedim, acaba sen kıza kafayı takmış olmayasın?

Ne münasebet?
Ben nişanlıyım arkadaşım.

Herkes gibi düşünmemiş olmam, sorun mu oldu şimdi?
Yani herkes gibi, her cümlede bir art niyet aramak, ve de bu art niyeti ulu orta konuşmadığım için mi yani.

Kendinize gelin beyler lütfen.
Herkesin bir bacısı, karısı, çoluğu çocuğu var. Ortam ne halde baksana.
Sadece üzülüyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Muhabbete kızın dahil edilmesi hoş olmamış özellikle söylediği malum cümlede de sıkıntı yok!APALA HAKLI!
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Adamın dediğine bak yahu.
Senin düşündüğün tarzda hiç yorum görmedim diyor.
Ne yani, herkes gibi olmadığım için mi problem olduk?
 
Katılım
29 Kas 2014
Mesajlar
190
Adamın dediğine bak yahu.
Senin düşündüğün tarzda hiç yorum görmedim diyor.
Ne yani, herkes gibi olmadığım için mi problem olduk?

Milletin ne dediği gayet açık ve net hocam ya görmezden geldi yada bilmiyor o cümlelerin anlamını.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
İnceleme biraz geçiştirir gibi olmuş. Bayan arkadaş motoru süremiyor gibi geldi bana ve rahat olduğunu söylese de bence motor kendisine yüksek geldiğinden tedirginlik hissediyor. Videoyu izlerken aklıma Kawasaki SL250'nin Barkın'nın altındaki duruşu geldi. Bu motor ondan daha cüsseli ve çok da güzel görünüyor. Keşke uzun boylu diğer arkadaşın altında da bir görseydik. Bahsettiği teknolojiler güzel şeyler, Yamaha motor üzerinde uğraşmış. Keşke tüketim bilgisi de alabilseydik ama bu kadar kısa incelemede pek mümkün değil. İncelemeyi izlerken kafamda şöyle bir düşünce oluştu; bana göre bu incelemeleri soğuk gösteren şey pistte çekilmiş olmaları. Eskiden yolda, trafikte çekiyordu ve daha gerçekçi oluyordu. Pist ortamı beni sıkıyor. Fiyatı da 13500'ün üzerine çıktığında benim kafa Inazuma GW250F'e kayar. Zaten Barkın'ın da dediği gibi R25 için artık yaşımız fazla geliyor sanki...
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Üstat davanda haklısın sıkıntı yapma kendine !

Haklısın kardeşim.
"Herkesin illaki, çevresinde bir bayan vardır" deyip uzaklaşıyorum ben.

not: bana dokunmayan yılan bin yaşasın değil. Gün gelir bi bakarsın ki, o yılan sana da dokunmuş.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Ne münasebet?
Ben nişanlıyım arkadaşım.

Herkes gibi düşünmemiş olmam, sorun mu oldu şimdi?
Yani herkes gibi, her cümlede bir art niyet aramak, ve de bu art niyeti ulu orta konuşmadığım için mi yani.

Kendinize gelin beyler lütfen.
Herkesin bir bacısı, karısı, çoluğu çocuğu var. Ortam ne halde baksana.
Sadece üzülüyorum.

hocam ilk sayfada senin yazdığın yazıdan önce 19 gönderi var ve sadece 3 gönderi de kız ile ilgili yorum yapılmış.
Bunlar da şu şekilde;

Sonda çıkan abla bildiğin reklamcı

kız iki bacağımın arasındaki gücü hissettim dedi ve o anda aklı dank etti hissettim :queen:

Güzel bir R 25 reklamı olmuş.
O abla da motorcuyum diye geçiniyor sanırım. Ulan o kadar imkan içindesin geliştirsene kendini biraz. Sürmeye bak.. Bacaklarının arasındaki güç fıtı fıtı

ve bunların ardından senin attığın mesaj şu;
Konumuz r25 incelemesi.

Konuşulan: Kızcağız.
Ne deyim ki, sizin gibi aklı uçkurundan başka bir şeye çalışmayan insanlarla aynı memlekette olmak?

Tamam kızdan söz edilmiş, ancak daha çok R25 ve Barkın abiden söz edilmiş. Kaldı ki kız hakkında da yorum yapmak herkesin doğal hakkı, fakat sen artık neyi nasıl düşündüysen çok abartılı ve gereksiz bi tepki vermişsin.
Bence sen kötü niyetli düşünmüşsün.
Şu yukarıda yazılan 3 mesajdan hangisini uçkur ile bağdaştırdığını bana anlatabilir misin?
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Fyz.01 ın dediğini hala anlamadınmı hocam hala mı ?

hocam neye nasıl bakarsan öyle görürsün. açıkçası ben kötü niyetli yazmış olabileceğini düşünmediğim için kötü bir anlam da çıkarmadım.
ayrıca yazının sonuna eklediği smiley yazdığının çok da ciddiye alınmaması gerektiğini ifade ediyor benim için, o yüzden üzerine çok düşünmedim, okudum, güldüm, geçtim.
siz ne anladıysanız açıklayabilir misiniz?
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
245
Yazık ya adam sanki bilerek düştü bukadar kıskanç olmayın çekememezlik yapmayın.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
184
hocam ilk sayfada senin yazdığın yazıdan önce 19 gönderi var ve sadece 3 gönderi de kız ile ilgili yorum yapılmış.
Bunlar da şu şekilde;







ve bunların ardından senin attığın mesaj şu;


Tamam kızdan söz edilmiş, ancak daha çok R25 ve Barkın abiden söz edilmiş. Kaldı ki kız hakkında da yorum yapmak herkesin doğal hakkı, fakat sen artık neyi nasıl düşündüysen çok abartılı ve gereksiz bi tepki vermişsin.
Bence sen kötü niyetli düşünmüşsün.
Şu yukarıda yazılan 3 mesajdan hangisini uçkur ile bağdaştırdığını bana anlatabilir misin?


adamın hassasiyeti kendi anasına bacısına verdiği kıymetten dolayı der geçerim ard niyet aranacak konu değil
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Yazmayacağım diyorum, tekrar yazıyorum.

Hayır benim diyeceğim olay şu,
Şu son günlerde, her şeyde bir cinsellik arayan, sapıklık, espri malzemesi arayan,
her şeyi dalgaya vuran, hiç alakasız şeyleri bile birbirine bağlayıp, gülünecek malzeme çıkartmaya çalışan,
artık bir şeyi, o şeyin amacı doğrultusun da değil de, bizzat didik didik edip, (kendi zannında) komik bir şey bulmaya çalışan,
karşıdakinin hiç onurunu, saygısını düşünmeyen, anca torbadan laf sallayan boş beleş, gereksiz adamlar, pardon adamcıklar dolduruyor da.

O yüzden ürperiyorum bu insanlardan.
Bayağı bildiğin ürperiyorum.
Yahu diyorum, eşimiz, anamız, bacımız var. Çoluğumuz çocuğumuz olacak.
Şu piyasaya bir bak?
Ortalık, tek hücreli beyniyle, hiç dönüp kendine bakmadan, ortalığa eleştire de bulunan, bir tek kendinin güldüğü şeylere çapsızca kahkahalar atan adamlarla dolu.

Birde şunu ekleyeyim, kimse bir şey dememiş diyorsunuz.
Ne yani, bekleyip, "yahu 3-5 adam daha kızcağıza laf atsın, burada aklınca eğlensin, o zaman ben yazarım" mı deseydim?

Yediremiyorum arkadaşım yediremiyorum.
Bu kadar hassas olmak ta, benim sorunum olabilir.
Ya da sizlerin bu kadar umarsız olması.

Lütfen beyler, biraz ahlak, biraz vicdan, lütfen.

Ayrıca ekleyeyim,
"kız hakkında yorum yapmak herkesin hakkı demişsiniz"
Pardon da kim verdi bu hakkı?
Madem öyle, bu yorum yapacak arkadaşlar, ortaya koysunlar birilerini, başkaları da onlar hakkında yorum yapsınlar.
Anlatabildim mi?
Ne de olsa, herkesin herkes hakkında yorum yapmaya hakkı var.
Şu özgürlük dediğimiz şeyi, anlayamamış, kavrayamamış bir arkadaş daha.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
abi ne kadar kasmışsınız forum burası arkadaş espri yapmış alttarafı, gülüp geçmek varken siz böyle anlamsızca bağnaz dedeler gibi tepki verince ortalık karışmış.
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Bu kız gerçekten bu işten anlamıyor.

Ordan geçerken önünü çevirip anlattırmışlar sanki. :)

O kadarda tartışılmış kızın bir cümlesi.

Ben o kızın yerinde olsaydım, o duyguyu başka kelimelerle ifade ederdim.

Şu an bile o cümleyle ifade etmezdim.

Çünkü biliyorum, Türkçe' de anlamlar esneyebiliyor. :)
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
O kadarda tartışılmış kızın bir cümlesi.

Ben o kızın yerinde olsaydım, o duyguyu başka kelimelerle ifade ederdim.

Şu an bile o cümleyle ifade etmezdim.

Çünkü biliyorum, Türkçe' de anlamlar esneyebiliyor. :)

Türkçe de anlamlar esnemiyor. Insanlar kendileri esnetiyor.

Bu hanım kızımızın motosiklet kullanma becerisine gelince... Yahu kızcağız daha yeni. Kimse ana rahminde öğrenmiyor hiç bir şeyi. Bu Yorumları okuyanda sanacak ki araç kullanımı kalıtımsal doğuştan kazanılan bir özellik.

Şurada atıp tutanların Alayı aynı şekilde motor kullanıyordu ilk başta.

Diğer Açıdan bakmayı denesenize: ne güzel artık bu videolar ipek hanım kızımız sayesinde bu işe gönül vermiş veya verecek olan hanım motorcularada hitap edecek. Yollarda daha fazla hanım motor Sürücüsü olsa araç şöförleri motora bakışı değişecek.

Basit bir lansman çekiminde motoru bıraktınız kızcağızın cümlesini tartışıyorsunuz. Siz nerenizde tutuyorsunuz motoru? Bacaklarınızın arası yerine başka yerinizde mi?

Oturun bir daha düşünün bunun ne kadar boş bir muhabbet olduğunu Göreceksiniz.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu hanım kızımızın motosiklet kullanma becerisine gelince... Yahu kızcağız daha yeni. Kimse ana rahminde öğrenmiyor hiç bir şeyi. Bu Yorumları okuyanda sanacak ki araç kullanımı kalıtımsal doğuştan kazanılan bir özellik.
Motor hayatı yeni mi :p
CSS eğitimini bile almış...
S1000RR almayı düşünüyor...
Sen yeni diyorsun... :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst