Alpinestars Çizme aldım..

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Gaza geldim, bot bakayım dedim; Kadıköy'deki Hein Gericke'de aldım soluğu:queen:

Giderken kafamda, Hein Gericke'nin kendi imalatı olan, kaliteli ve hesaplı olduğunu duyduğum botlardan almak vardı açıkçası.

Ne olduysa orada oldu; onu dene, bunu dene derken, "yaw 3 kuruş fazla olsun, iyisinden olsun, nasılsa bir kere alıyoruz" dedim ve araştırma filan yapmadan, alıverdim bir anda alpinestarsları:p

İyi mi ettim bilmiyorum ama, 220 euro'luk çizme var artık ayakta:queen:
Kullanan ya da bilgi sahibi olan varsa bu çizmeler hakkında, biraz bilgi verirse sevinirim arkadaşlar, teşekkürler şimdiden:cat:


Alpinestars SMX-4
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
136
bence çok iyi yapmışsın bende biraz daha kalitesiz bir modeli var motosikletin üzerindeyken gelen rüzgar olsun düşünce gelecek zararlar olsun çok iyi bir koruma ben motora binmesemde giğiyorum kot pantolonun altına güzel oluyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
harbiden çok güzel görünüyo:cat::cat:

istanbulda olsam ben de böle ekipmanlar alırdım

ama maraştayız işte 20 milyondan pahalı kask yok burda ::crying::::crying::

onları da yere düşürsen karpuz gibi yarılır muhtemelen:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı olsun. Kaliteye para vermekle çok iyi etmişsin. Kullanan arkadaşlarımdan çok iyi bir bot olduğunu duymuştum.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi seçim hocam tebrikler :cat: iyi günlerde kullan
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
iyi etmişsin
korumanın her zaman alabildiğin en iyisini alacaksın
motorum ufak diyip almayanlar hata yapıyorlar sonuçta
ben cbf150 kullanıyorum şu an ama ayakta sidi b2 var :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ii ii
alpinestars ın kalitesi zati tartışılmaz
e modelde gayet şık:)
bize güle güle, güzel günlerde kullan demek düşer..:cat:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Kalite her zaman kazandırır ve avantaj sağlar iyi yapmışsın almakla güle güle
kullan güzel bot valla:cat::cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Çok sağolun arkadaşlar :)

Bugün bütün gün kullandım botları.
Başta alışana kadar vites değişimleri ve arka frende biraz zorluk çeksem de, alışınca bir sorun yaşamadım.
İlk izlenimlerim, kesinlikle rüzgar geçirmiyor ve ayağı sıcacık tutuyor ama terletmiyor. :)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ayagında paralnsın diyeyim olmayanlarada nasip olsun gerçekten çok guzelmiş bu çizmeler
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun güle güle eskit!:cat:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
çok güzel iyi günlerde kullan.giyerken falan zorlanıyormusun?birde yazın giyilirmi?yakarmı?
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
alpine star Güzel marka. Ayakkabı konusunda... Bende İleride Almayı düşünüyorum bakalım hayırlısıyla.. Sende Güle Güle Kullanman dileğiyle...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Sağolun arkadaşlar

çok güzel iyi günlerde kullan.giyerken falan zorlanıyormusun?birde yazın giyilirmi?yakarmı?


Giyerken biraz zorlanıyorum tabii, hatta kısa mesafelerde giymiyorum, aslında kişiye göre değişir, ben biraz fazla üşengecim galiba :)

ince çorapla yazın da giyilebilir bence, ben ilk aldığım gün hava pek soğuk değildi zaten ve terleme-yanma olmadı. Zaten alırken de çizmelerin mevsimlik olduğunu söylediler. Tabi denemeden tam bilemiyorum yine de.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst